Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Khamis, 7 April 2011

pujaan hati ku



Aku suka tgk aksi 3 pujaan hati aku ni berkumpul...bagi yg baru ikut blog aku tu mgkin tertnya2 arsyad ni dtg dari mana plak kan...
Sebenarnya Arsyad ni anak buah aku ( ank kpd arwah apih )...aku mmg syg sgt kat arsyad..bagi aku Arsyad ni pgganti kpada apih la...syg aku kat arsyad sama cam aku syg kat apih...
Apih la sahabat,apih la kawan,apih la adik n kdg2 dia juga jadik musuh aku...ehe..tp musuh tu time ktaorg kecik2 dlu la...dah besar2 ni mmg x pernah bgaduh pon...
Meh kita layan aksi budak budak2 comel ni


( time ni arsyad dtg umah ibu...pg2 lagi diorg dah bangun nak main )


( wpun arsyad ni masih baby..tp dia pandai bwk diri...sian..kecik2 dah jadi anak yatim )


( tu trademark sihaifa..mmg suka sengih cenggitu )


( haifa tua 2 bulan dari arsyad...igt lagi masa aku tgh akhir2 berpantang bersalinkan haifa, ina plak bersalin..msa tu apih mmg xcited sgt sbb nak dpt baby kan )


( inilah si kecil yg mnjadi pengganti apih buat kami sume )


( gamba ni msa apih hidup lagi..& ini adalah kedatangan dia yg terakhir kat umah aku.dibulan Ramadhan & kami gi bufet Ramadhan bersama...refer n3 tu kat sini )

tgk kat atas katil tu ade wallet & hphone...tu apih punya...n perangai apih ni..ska letak wallet n hpnone dia mrata rata..pastu kalut cari ...sbb lupa letak kat mana....mmmm..apih..apih...


( gamba ni di ambil slepas apih pergi meninggalkan kami ...ina n arsyad dtg umah aku...bla tgk wajah comel ank ini..tiba2 hati jd sayu n rindu sgt pada si kecil ni..juga rindu pada apih )

p/s : tringat saat2 akhir dpt peluk n cium apih...kalau bleh aku xnak lepaskan dia pergi..kalau bleh aku nak peluk lama2...tp aku puas sbb dpt duduk lama di sisi jenazah dia...aku smpai kat kg pkul 3.30 pg...dan aku trus berada di sisi apih smpai la tiba masa utk dia di kebumikan pada pukul 11 pagi...anak2 pon aku dah x kisah....aku usap badan apih..aku bercakap ngan dia..aku bacakan Quran untuk dia...kalau bleh aku nak mandikan dia..tp kat kg aku tu..kalau org lelaki yg mnggal...hanya lelaki yg mandikan...aku ade baca dlm buku agama...adik bradik boleh memandikan adik bradik lain yg mnggal dunia..






7 ulasan:

Mayana berkata... [khas utk kamu]

sedih kehilangan org tersayang..hanya doa pengubat rindu...

estee_8980 berkata... [khas utk kamu]

teringin nk jumpa arsyad...

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

kalau ade rezki nnti leh la estee jumpa arsyad..

btul tu mayana..hope ape yg diberikan kepadanya sampai n bleh membantunya di sana

cik dah ganu kiter berkata... [khas utk kamu]

mak aihh besornyer gmbr...

sedihnyer kecik2 dah yatim...smga dia membesar dgn penuh kasih sayang dari pakcik n makciknyer...

arwah sakit ape sbnrnya...

Mimie berkata... [khas utk kamu]

intan..dah baca pasal apih..sedih sgt.apapun moga pengganti apih ni dapat ubati rindu awak padanya

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

cik dah: apih ni eksiden 6.9.2010...3 hari sblum 3 smbut Aidilfitri...eksiden kat setiu ( kg bukit Chalok. penarik )dlm 15-20 km jer dr umah...

mimie : alhmadulillah ade zuriat sebagai pengganti diri...bestfriend apih bgtau sya...hajat apih sblum mnggal ialah...wat haji,kahwin & ada anak...syukur sgt2 sbb sume hajat apih dah tercapai..

Liza @ Adzriel AB berkata... [khas utk kamu]

alfatihah..

pandai budak2 ni bergurau