Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Isnin, 18 April 2011

rindu padanya


Tiada kata yang mampu diluahkan..hanya gambar kenangan pengubat rindu...apih...


( time ni raya thn 2007 kalau x silap....masa ni hubby kena kerja so yaya berkepit ngan poksu je lah....aku balik kampung pon ngan apih jer...bertolak dlm pukul 10 mlm dari putrajaya dan sempat bersahur di kampung....apih drive sorang2... )


( ni sebahagian dari anak2 buah aku )
( gamba apih masa kecik bersama sepupu...yang duk atas basikal tu apih )

teringat lak zaman2 kecik dulu...x mampu nak mewah2..x mampu nak makan sedap2, x mampu nak pakai lawa2, susahnya kehidupan kami dulu..tapi bila dah dewasa kehidupan semakin baik..tapi sayangnya....mu hanya mampu merasa sume tu sekejap jer....


( zuriat yang ditinggalkan sebagai pengubat rindu )


( sempat merasa kenikmatan mendukung anak )


( saat2 yang dinantikan )

P/S: rindu yang tiada perhentian.....semoga mu berada di kalangan org2 yang beriman....smoga kita ditemukan di akhirat kelak . Aku teringin sangat nak jumpa mu dalam mimpi pih...dah lama kita x jumpa...tunggu aku balik padd 1 mei ni yer....



8 ulasan:

estee_8980 berkata... [khas utk kamu]

semoga dia berada di tempat org2 yg beriman

asyrafNAKjadiLEBIHbaik berkata... [khas utk kamu]

Aminn (doa diatas)
btw
assalamualaikum
dtg sini nak gegar, terjah, lawat dan follous kump. 7 Gegar lagik...
heeee

do visit my blog
ke blogku

Ila berkata... [khas utk kamu]

semoga dia ditempatkan dikalangan orang beriman...mesti rindu kan

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

ila : rindu yg teramat sgt....dpt tgk kubur dia pun jd lah...

asyraf:insyaallah akn terjah n follow ke sana plak...

estee :amin...tqvm

noorsafone berkata... [khas utk kamu]

sabar intan..Tuhan lebih menyayanginya..ada hikmah disebalik setiap kejadian.

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

tqvm kak noor...tp cne nak wat kalau rindu sgt2 kat dia??

luckylizan berkata... [khas utk kamu]

salam, saya baru join kelab intah, baca citer apih jadi tertanya2 kenapa dia ninggal ye..sorry saya belum baca entry yang lama-lama.. nak meleleh air mata tengok dia dukung anak dia..alfatihah untuk apih

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

luckylizan:apih ni adik saya yg bungsu.Ekceli sebelum lahirnya apih..sya la yg bungsu...ekeke..
apih ni mninggal sbb eksiden 3 hari sblum aidilfitri thn lepas n apih ni tersangat la rapat ngan sya..