Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Selasa, 19 April 2011

permata hati

* ni gamba masa besday haifa 1 thn...xde celebrate besar2 pon..just bli kek n mkn ank branak jer...
* si comel berdua ni mmg buat aku x senang duduk bla berjauhan...
* ekceli aku xpnah berpisah lagi ngan anak2 aku ni....
* si kecik ni makin manja skrg ni & dah pndai dengki ngan kakak...
*aku pernah pura2 pukul yaya ngan hanger & si adik bleh ingat dan tiru cara tu
* asal dpt hanger jer mesti nak pukul kakak...
*yaya ni manja cam anak bongsu lak..padahal dia sulung...ade angin lak tu
* meh kta layan gambar dak cenonet aku...tp 3 keping je la..ahakss


( gambar blur sbb cameraman x brape nak terror )


( time baik cenggini lah..time bergaduh..huhuhu..kecoh satu umah...abah aku kalau tengok budak berdua ni bergaduh memang sampai geleng2 kepala..xleh nak ckp ape dah..)

( 2 bradik tapi muka xde iras pon..)

p/s: masa ngandung kat yaya aku xde berkenan kat sesape pon..benci kat org ade la...time pregnant haifa aku ska tgk scha dlm awan dania n drama Qalesya...nama zahra plak smpena nama istri raja nazrin...zara....ahaksss...cntikkan istri dia

5 ulasan:

estee_8980 berkata... [khas utk kamu]

mmg sebijik scha tp ada campur2 ibu ngan ayah gak...comeyyyyyyy

Ila berkata... [khas utk kamu]

buah hati pengarang jantung tu..dua2 comey

aDieyZa berkata... [khas utk kamu]

both of them sangat comel!! geram jer zana tgk.. comel!!

LindaRahim berkata... [khas utk kamu]

comelnye...suke tgk budak2...semoga sihat dan ceria selalu...menjadi anak2 yg bijak, soleh dan solehah...

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

tqvm sume....amin....i doakan utk anak2 u oll jugak...bagi yg blom ade baby..i doakan smoga cepat dpt baby yer...