Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Rabu, 13 April 2011

penat dan ngantuk

tu jer yg ade dlm pale aku ari ni...rasa cam nak tdo jer kat surau opis nih..pnat thp gaban & ngantuk tahap cipan...
mood pon xde nak naip n3..nak BW pon x larat...
sowi byk2 yer...
bla aku dah ok nnti aku bgtau nape & mngapa...huarghhhh...
dah bpuluh kali dah sangap ni...xleh jd ni..kna gi tdo jgak...
minta maaf dunia n akhirat yer kengkwn sume...
*
*
*
*
*
*
*
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.........kroh..kroh..kroh...

p/s : bestnya kalau dpt tdo kat umah ni...

6 ulasan:

estee_8980 berkata... [khas utk kamu]

syoknya zzzzzzz...nk join in the club la..ekekeke

Mimie berkata... [khas utk kamu]

ada masa mmg camtu..ngantuk tanpa sebab w,pun dah tido awal :-(

eh..saya pun baru jd ahli tupperware..seronok tgk awak punyer koleksi..saya belum banyak koleksi lagi..baru nak berjinak2..

wahida berkata... [khas utk kamu]

saya lunch nnt nak zzzzzzzzzzzzz jugak...yeeehaaa!!

cik dah ganu kiter berkata... [khas utk kamu]

bakpo jadi lagu tu wei...dok jenere tido ke mlm tadik

Ila berkata... [khas utk kamu]

selamat tido...jgn lupa bgn plak...heheheh

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

tido dr pkul 11.30-2ptg...sib baik bos x msuk opis...bgn dr tdor trus rasa x sdap bdn ..rupenya nak demam...blik kije trus mggigil dlm slimut..huhuhuh