Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Jumaat, 16 Disember 2011

jom tengok buaya

x jauh pun
dekat jer ngan umah i
murah lak tu....
tempat pon selesa
sesape yg berhajat nak ke putrajaya
and x tau nak tuju ke mana
bleh la bawa diri sdiri,suami/istri,ank2,sdara mara @ sahabat
ke  MUZIUM ALAM SEMULA JADI, PUTRAJAYA

kat sini ade Pameran Misteri Sang Buaya
bermula 26-11-2011 hingga 31-01-2012

Bayaran masuk HANYA RM 2.00 sahaja
kanak2 bwh 12thn adalah FREE
pelajar yang dtg ngan uniform skolah pon FREE

memang berbaloi-baloi..
surau pon besar n selesa

tapi kat sini xde la boya yg duk tergedik-gedik atau dok merayap-rayap tu
kat sini sume binatang yg dah di awet
so xleh nak sentuh..tapi aku ni degil..nak gak sentuh...
hahahaha..bila lagi nak sentuh buaya betul kan..
kalau dia idup memang x dapek la

besor2 bapok boya dia...
slain boya ade tapir,monyet,harimau,rama2,sgala jenis kumbang,kelawar,tupai
iskhhh....byk la..kalau nak tau korang gi lah sdiri

aku gi ari ahad lepas 11-Dec-2011 ( bday i ari tu...hhihihi )
gambo family xde lam simpanan aku
sume kat henpon hubby sbb henpon dia lagi canggih dari aku
so snap guna henpon dia la
kalau dia dah upload kat fb dia..nnti aku cedok buh kat sini yer..

just ade gambar pamplet n tiket jer...
korang layan je lah yer...ahaksss

( ni ler tiketnya..rm2.00 jer )



( ni rupa pamplet tu...)

ni gamba boye kat pamplet tu

ni pun sama gak

p/s : sok lusa kan weekend..leh la bwk family yer...kat presint diplomatik...ala.yg ade mydin tu..a.ah..kat situ ler..

2 ulasan:

Kakzakie berkata... [khas utk kamu]

Kakak dah confirm tak dapat pergi. Dah bagitahu anak-anak seak minggu lepas kita dah tak akan jalan jauh lagi utk tahun ini...

Qhaifa Nur berkata... [khas utk kamu]

teringin juga...