Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Khamis, 29 Disember 2011

aku pembunuh

huuhuhuhuuhu
menyesal yang amat sangat..
napelah aku x berhati2
napelah aku x cek dulu...

arghhhhhhhhhhhhh............
redha je lah
anggap jelah dah ajal dia
tapi cane ngan family dia

aku yg kehilangan adik dah setahun lebih pon masih terasa kehilangannya
aduhhhhhhhhhhhhhhhhhh
aku x de niat pon nak membunuh
aku x sengaja

sumpah....
dah 7 tahun aku ade lesen memandu
dan dah 7 tahun gak aku bawak keta...
tapi aku x pernah terlanggar atau di langgar
tiba2 pagi ni aku jadi pembunuh plak

Ya Allah...hanya engkau yang maha mengetahui ape yang terbuku dalam hati ku sekarang...
aku dah minta maaf pada family angkat dia

tapi x tau la....
petang nanti aku nak gi jumpa diaorang lagi...
huhuhuhu

2 ulasan:

Ila berkata... [khas utk kamu]

bunuh kucing ker...takpelah,dah aajal dia

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

a'ah...kita x prasan dia ade kat bawah keta...huhuu..terlenyek pale dia...bila kta tgk tu dia menggelupur..tgh nazak...pastu trus mati...