Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Khamis, 8 Disember 2011

apih senyum

syukur alhmadulillah...syukur sangat2 ya Allah...
kau temukan aku ngan apih walaupun hanya di alam mimpi..
walaupun hanya seketika...
walaupun tanpa kata2...
aku sangat2 bersyukur ya Allah
Engkau lah yang maha pemurah lagi maha mengasihani...
Engkau yg maha mendengar segala isi hati ku...

malam tadi sebelum tido aku baca novel "andai itu takdirnya"
lom abis agi...huhuuh...baru nak masuk petengahan cerita..
sume tido lambat mlm tadi...
rasanya ..pkul 12 lebih baru tido...
sebab dah penat sgt..so aku xde pk pape sbelom tdo...

dlm mimpi tu aku kat dalam bilik air kat umah aku
dlm bilik air tu ade cermin...
so aku nak tgk la muka aku kat cermin tu...
tapi cermin tu cam klabu..
tiba2 aku nmpak apih duk lap cermin tu dari dalam cermin..
lama2 cermin tu makin bersih..
dan aku nampak muka apih dengan jelas...
dia senyum je kat aku...
manis senyumannya
dia pakai kemeja warna maroon
kemeja tu en somi bagi kat dia sbb dah x muat...

sekejap je mimpi tu...
ending mimpi pon x tau cane
rasanya aku mimpi tu je...

masa drive tadi baru aku teringat mimpi tu
trus aku sentap...meleleh air mata sambil drive...

Terima Kasih Ya Allah...

2 ulasan:

mamaijat berkata... [khas utk kamu]

....Alhamdulillah..cukup buat penghilang rindu......

kayrul-shah berkata... [khas utk kamu]

baca entri akak pasal teringat arwah apih..tup2 apih muncul gak dalam mimpi akak..dapat la hilangkan rindu