Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Selasa, 26 Julai 2011

tiba2 sentap

bestfriend apih post statement kat FB apih..Aku sentap..sedih,rindu yang membuak..x pasal2 aku mleleh tghari ni

" Semoga kamu di tempatkan di kalangan org beriman.. friend forever "

ayatnyer biasa je tapi buat aku terharu & sedih sangat...
Diaorang berdua ni memang kawan baik sejak dari Poli sampailah nafas terakhir apih...
Huuuuuuuu

Pih...aku rindu sangat kat mu...
Dah lama aku x mimpi mu...
Ramadhan ni aku nak balik jumpa mu pih...
walaupun aku memang x plan nak balik & xde bajet utk balik...tapi aku sanggup pih...
aku sanggup kuarkan saving aku...
aku nak balik!!!!!

aku nak gi jumpa mu...
aku nak duk puas2 kat tempat mu
pagi raya aku x sempat nak beraya ngan mu pih...
mungkin raya ke 3 baru aku balik pihhhh

minggu lepas aku tringat sangat kat mu
sbb tu aku nak balik kampung...
lagi pun aku kesian kat mak & abah...
xde org balik jenguk dia...
huhuhuuhuh

p/s : rindu yg tiada henti....

3 ulasan:

Rozita berkata... [khas utk kamu]

sabar la intan..

Lia berkata... [khas utk kamu]

Allah s.w.t lebih sayangkan dia... semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman..

Sabihah berkata... [khas utk kamu]

sabar..semua yang berlaku ada hikmah disebalik...