Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Jumaat, 15 Julai 2011

hubby masak lagi...yahuuuuu


sila jangan loya yer kengkawan...ahaks....
pagi ni nak tayang megi goreng yang en hubby masak...
mood baik kot...dah 2x en hubby masak utk sarapan...

mmmm....ade pape ker????
stakat ni xde...duk umah cam biasa....layan anak2 cam biasa...
lalalalalalala...

mungkin sebab aku x brape sihat + duk melayan karenah si yaya yang susah nak bangun pagi
( ikut prangai aku ler tu....tp depan hubby x nak ngaku...kuang3x )

kadang2 naik seh gak bila yaya wat perangai..
huahuhuahua...

special to my hubby :
i love u so much....
very dee...deep...deep.... inside of my heart
u always in my mind...
forever...n ever...n ever...
i always miss your touch,your love....

uwek.....

wei....ni ikhlas tau...
depan2 dia segan nak cakap...
sok kalau aku dah xde & dia baca blog ni...mesti dia terharukan...
huhuhuh

smlm tgk annissa....sedey tau...farid dah meninggal...
walaupun sebelum ni aku geram ngan perangai farid yang penipu tu
tapi bila tgk babak dia meninggal & anna menangis
time tu gak aku tringat kat APIH & INA
laju jer airmata aku turun...

apa la aku ni sensitif sgt skrg ni....
tgk drama yg ade mati2 aku nangis...
baca Quran  utk apih pun aku nangis..

STOP!!!!!!



ni ler magi goreng yg my love masak...ngeh3x

( megi + tolo )


( nescafe white coffe )

ari ni kat ujan...mmg best aa layan nescafe white coffe ni....best...........

p/s:agak2 esok en.hubby masak lagi x utk sarapan...heheheh

3 ulasan:

estee_8980 berkata... [khas utk kamu]

mak jeles nok...bila asben mak nk msk kat mak ni...huhuhuhu

Lia berkata... [khas utk kamu]

wahh.. best tu dpt mkn masakan si suami... hehe

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

estee: cekali cekal minta lah hubby masakkan ...ehe

ila : mmg best yg x terhingga