Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Jumaat, 1 Julai 2011

new gadget

cer teka..cer teka...pekebendenyer ni....
huahuahuaaaa....
ngidam nak beli bende alah ni sejak terjerumus dlm dunia blog ni...
sebelum ni x reti/tau...guna bende alah ni utk ape...
bila jenjalan kat blog kengkawan ni...berkenalan la ngan bende alah ni & terasa bende diperlukan dlm kehidupan ku le plak..ahakssss...

ari ni aku rembat le 1 yang murah & biasa jer...guna pon kdg2 jer..so x murah pon ok what....ehe...



6 ulasan:

wahida berkata... [khas utk kamu]

pemukul telur kah?

aDieyZa berkata... [khas utk kamu]

pemukul telur kan.. kalau buat kek/kuih tu jgn lupa hntr kat zana yer.. hihihi

Anna Qawina berkata... [khas utk kamu]

haaa...godek2 kek yg takyah guna mixer...guna ni senang nak sebati..

aZuMaya berkata... [khas utk kamu]

salam intan morsalin...i know..it's called whisk kan kan kan kan ..hehhehehehe

anis asliza berkata... [khas utk kamu]

haa..itulah pemukul telur..he..he..he..senang nak pukul telur kalau guna benda ni..

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

wah...sume terror la...sume mmg dah berkenalan lama ngan whisk ni yer...huuhuhu...i sorg la yg ketinggalan train..
tahniah2...anda sume dah berjaya meneka dengan betul....