Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Rabu, 6 Julai 2011

10 bulan sudah

ari ni genap 10 bulan aku x jumpa apihhhhhhhhhhh....
rindu-serindu rindunya...
dan yang pastinya...mmg aku x kan jumpa dia lagi pasni......
huaaaaaaaaaaaaaaaaa


6/9/2010 - apih terlibat dalam kemalangan
( bleh dikatakan sepanjang perjalanan balik ke kampung aku duk menangis...kat umah aku meraung...tapi bila depan mak & abah..aku leh kawal air mata aku....belakang diaorg..aku meraung sepuas hati )
10/9/2010 - apih di semadikan
( aku tinggalkan haifa kat sape ntah..aku pon dah lupa...semata-mata aku nak tgk apih di semadikan...aku bawak yaya jer...aku nak yaya faham erti kematian )

p/s : aku xleh nak crite detail agi tentang kejadian tu...huhuhuhu

11 ulasan:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata... [khas utk kamu]

sabarlah intan..redhakan pemergiannya..x elok menagisi org yg dh pergi..semoga rohnya tenang bersemadi di sana..mmg sedih kehilangan org tersayang tp Allah lebih sygkan dia..

sy pon kalau dlm situasi intan x tahulah mcm mana..

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

cik betty :thankss...mmg redha dia pergi tp bila imbas kembali saat2 akhir tu..tnpa disedari dah teresak-esak...x sangka dugaan yg Allah bagi kali ni cukup kuat impactnya..

ariana's berkata... [khas utk kamu]

Intan: maafkan akak baru baca entri ni..harap Intan bersabar banyak2 ye..Akak pun kehilangan 2 org cahayamata yg sedang menanti disana..doakan agar kita dpt bertemu dialam barzakh nanti untuk melepas rasa rindu..Nasib kita yg belum tahu bagaimana..

Shibam Jelita berkata... [khas utk kamu]

al fatihah untuk arwah

Farah Shamsudin berkata... [khas utk kamu]

sabarlah Intan..ini dugaan hidup.. redhakan pemergiannya.. kalau intan rindukannya, sentiasalah sedekahkan Al Fatihah untuknyaa..

Ila berkata... [khas utk kamu]

sabarlah yer..setiap yg hidup pasti akan mati...

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

ariana:perit kan kak...huhuhu

shibam:thanks

Farah:thanks

ila:itulah akhirnya hidup kita cuma x tau masanya shj

Lia berkata... [khas utk kamu]

sabar ye dgn ujian dari Allah s.w.t.. mmg perit kan Lia tumpang sedey dgn apa yg berlaku..

wahida berkata... [khas utk kamu]

aku tumpang sedih...sedekahkan al fatihah banyak2 yer...

Qhaifa Nur berkata... [khas utk kamu]

al fatihah..redhakan pemergiannya...

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

Thank you so much to all my dear..i am very lucky because you all always beside me