Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Rabu, 13 Julai 2011

tanya sama pokok.........

ni lagu peberet yaya....
kalau dengar lagu ni kat radio..dia pun sama ikut nyanyi...
kalau x pon dia sruh aku nyanyi...
hahahaha...aku ingat tang korus jek...yg lain...ke laut sume...
tapi kalau direnung - renungkan...
di amati betul2...
lagu ni memang penuh ngan makna tersirat...

jom kita layan lagu POKOK ni...


pagi smalam aku & en hubby gi jumpa cikgu skola yaya....untuk tengok result peksa pertengahan tahun....
tapi yaya ni baru 4 tahun so xde la nombor...just cikgu bagi tau kelakuan dia,cane dia dalam kelas,cane dia belajar,prestasi dia kat skolah & mcm2 lagi la....

Alhamdulillah...cikgu bagi tau..antara budak2 4 tahun ni yaya yang paling menyerlah dari segi pelajaran....
semoga yaya terus berjaya...setiap hari ibu x akan lupa doakan semoga yaya dapat yang terbaik dari Allah...amin...
walaupun kat umah yaya asyik tengok kartun jer & xnak blajar kat umah...tapi yaya concentrate kat skolah....

tapi perjalanan yaya masih jauh nak....
ni baru permulaan kehidupan...masih banyak ranjau & rintangan yg menunggu...
semoga yaya boleh harunginya....

p/s : lupa nak tanya cikgu..kat sekolah yaya makan bersuap gak ker ngan cikgu...huhuhu

4 ulasan:

Tina Othman berkata... [khas utk kamu]

seronok kan bila anak kita dapat sesuaikan diri kat sekolah =)

cik dah berkata... [khas utk kamu]

bersuap lg ker?kih..kih..ala2 manja gitu..

anak idah pun 4 thn jgk tp lum ntar sek lg..next year kut...runsing jgk nak ntar..bdk laki kan aktif bebenor..

estee_8980 berkata... [khas utk kamu]

yaya manja kt dpn ibu..kt school dia survive...hehe

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

tina:mula2 tu mmg worried sgt sbb dia nangis kan..pastu bila dah sminggu tu tersgt la ok...

cik dah:dia lagi manja dari adik..adik nak mkn sdiri tp dia ni stiap kali mkn nak kena suap...tgh duk paksa dia mkn sdiri skrg ni

estee: kat umah terlebey manja...kdg2 fening nak lyb karenahnya...