Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Rabu, 5 Oktober 2011

kerja gila!!

ape perasaan korang kalau pergi ke some area n guna jalan yg scarry
ciri2 jln tu :-

a) xde network coverage
b) xde keta lalu...kalau ade pon sebijik dua jek ( yg byknyer lori balak n trailer )
c) xde umah orang
d)jarak perjalanan 2-3 jam
e) xde petrol station
f) xde r & r
g) jalan byk rosak & ( berlubang n xde tar - jln batu kasar ) under construction
h) kiri n kanan jalan tu hutan rimba jer

p/s : tobat...aku xkan lalu lagi jln ni melainkan dah ade sume facilities baru aku lalu jln ni...menggigil kpala lutut beb...rasa cam mati n idup smula bila kua dr jalan ni...nnti aku critakan destinasinyer dr mana ke nak ke mana yer.....huaaaaaaaaaaa....nyesalllllllllllllllllll

8 ulasan:

~AmyLiana86~ berkata... [khas utk kamu]

kalau amy pk dua kali nk lalu jln cmnie..btw salam perkenalan sis...thanks folo my blog...

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

amy: tulah pasal....kalau tau camni keadaannya....mmg xkan lalu ler kat situ

PORUMAN berkata... [khas utk kamu]

hahahaha .. tp itulah yg org kmpg rasa yg kita x rasa dlm hdp ni ...

adarnadzmie berkata... [khas utk kamu]

salam kenal juagak dr akak...hehe

jln kr ne tu dikkk???.. cerciter..

kayrul-shah berkata... [khas utk kamu]

kalau kayrul kena macam tue..maunya menggigil macam akak gak..tambah2 kalau lalu malam...

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

poruman : cam org kg tu dia dah tau kwsn tu cne sbb tu kg dia..cam kita yg org lua ni...mmg xleh agak tempat tu cne n kesudahan jln tu kat mana...

adarnadzmie : jln dr cameron nak ke kenyir ( lalu gua musang n felda aring....ni jln baru )

kayrul-shah : sib baik i n family lalu siang...kua dr jln tu dlm pukul 5 lebih...bukan pe...takut org jahat..takut keta rosak..dah la bwk baby n parents )

Zana Adieyza berkata... [khas utk kamu]

kalau zana, mesti dah nak nangis.. takuttttttt...

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

zana: mmg nak nangis pon..tapi kontrol cun dpn family n anak2...huhuhu