Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Jumaat, 7 Oktober 2011

tahu batas tp langgar gak...

ni ler statement lawak tahap jebon bg aku...

tahu batas berpakaian tp tetap pakai mkn x cukup kain...
yg atas elok tutup...tp tang bawah..singkat smpai nak nampak bontot..
cer dia tonggeng sket...confirm nmpak tang bawah tu...huh!

x paham aaa...segelintir muslim skrg ni...
mengaku muslim..tp pakaian x muslim...

aku rasa dia x paham ayat dia tu...hahahhah..
ce korang tengok n nilai sdiri ek...
pape pon smoga dia menerima hidayah dari Allah..

sesungguhnya Allah yg maha pemurah,pengasih n pengampun...

wan sharmila



Setiap kali menghadiri majlis atau program seni saya sentiasa memastikan pakaian yang dipakai sesuai dengan konsep selain selesa dan sedap mata memandang. Saya juga tahu batas dalam menggayakan pakaian. Bukan pakai tangkap muat saja. Berbeza bagi program pertunjukan fesyen, kadang kala saya diberi kebebasan untuk memilih pakaian yang hendak dipakai pada pertunjukan berdasarkan perbincangan dengan pereka fesyen. Jika saya selesa dan bersetuju dengan jenis pakaian itu, baru saya memakainya."


tu dia....ayat dia....( dia igt best sgt dressing cenggitu gamaknyer..huh )

4 ulasan:

wahida berkata... [khas utk kamu]

huhu...no komen...

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

wahida : x terkomen ker...hahahha

kayrul-shah berkata... [khas utk kamu]

nie la statement artis2 bila dah ramai org yg komplen...hehhee

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

kayrul-shah : ayat slamat ler ni