Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Khamis, 13 Oktober 2011

sentiasa di ingatan...

gambar ni aku amik dar Fb sepupu aku a.k.a...bestfren apih
diaorg dari kecik memang ska main sama2,ke kebun sama2,pi lastik burung sama2

aku xde gamba ni so aku copy masuk kat diari maya ni utk simpanan aku...

meh layan emo aku .....dlm gamba ni apih itam giler sbb dia praktikal kat projek wat jalan..mmg rentung la kulit dia sebab duk berjemur tgh panas.












p/s : kepada kengkawan blogger...aku pohon sedekahkan al fatihah utk adik kesayangan aku yer...tqvm dear..Allah je yg mampu balas jasa kalian

8 ulasan:

Queenie berkata... [khas utk kamu]

al-fatihah utk arwah apih...moga dia tenang di sana...amin.
redha ker jer dia pergi intan...

Queenie berkata... [khas utk kamu]

sorry intan...redha kan...bukan redha ker...heh3

Amy Syaquena berkata... [khas utk kamu]

al fatihah semoga rohnya tenang di sana...

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

kak Q : mmg redha tapi bila dtg emo tu mula la kua tears yg x diundang..huhuhu

amy syaquena: tqvm dear

Tina Othman berkata... [khas utk kamu]

alfatihah, alahai sedih pulak rasa pagi ni

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

tina:thanks singgah sini n thnaks a lot utk al fatihah tu...smile...xmo sedih2 yer

Kakzakie berkata... [khas utk kamu]

Al-fatihah buat Apiz. Doakan dia moga rohnya bersama golongan mereka yg beriman

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

kak zakie: tqvm kak