Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Jumaat, 30 September 2011

bila la nak sihat ni.....

huhuhuh...aku ni masih dlm kategori org sakit agi kot...muahahahaha...
ye ler...batuk n selsema x baik2 agi...
sampai aku dah majuk n mls nak mkn ubat dah...
mencikkkkkkkkk...
jwb col pon x best...
suara cam sememeh jer...
huhuhuhu


nak wat kije pon mls...
badan rasa lemau jer..........
uwaaaaaaaaaaaaaaa
bila en mamood aku nak dtg ni...
aku nak siapkan akaun laaaaa

ari ni lak...
badan lemau giler
kpala cam bengang jer..
nak kata sakit x....pening pon x.........
hadoiiiii...

Ya Allah...berilah aku kekuatan menghadapi ujian Mu ini...

mek dah x larat...huhuhu...adiossss



aku nak jadi cam ni...CERIAAAAA....



p/s : haifa panggil ni emon....heheheh..ska sgt dia tgk emon...

4 ulasan:

CT berkata... [khas utk kamu]

alololo..ciannya..meh sini akk bg makan ubat..ngangaaaaaaa..hahaha

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

Ct : janji bg ubat best tau..ubat pait x mo....huhuh...x syedappp

wahida berkata... [khas utk kamu]

better gi bercuti....

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

wahida : bru je balik dr cameron...bestttt