Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Selasa, 11 Oktober 2011

syukur....


alhamdulillah....Allah perkenankan doa aku....syukur sgt2 walaupun sad ending..
actually..dah lama aku x mimpikan apih...terasa rindu sangatttttttttttt kat apih..
stiap hari aku duk mohon pada Allah..temukanlah aku ngan apih kat dlm mimpi
dannnnnnnnnnnn....
mlm tadi aku jumpa apihhh


walaupun mimpi tu agak mengarut..
tp aku x kisah
yg penting apih ade dalam mimpi tu
yang penting aku bersama apih
yang penting aku bleh sentuh apih

citer mimpi tu lebih kurang camni...aku n apih naik flight
flight tu berlepas dari kuala terengganu...tapi destinasinya x sure ke mana
time kat airpot tu ade dua flight...1 MAs n 1 Air Asia
sepatutnya kitaorg naik air asia tp sebab air asia lambat lagi nak berlepas...kitaorg gi naik MAS ( bleh 
cenggitu ) hahhaha...



( gambar ehsan : en google )

dlm flight tu penuh ngan budak2...nak duduk pon x bleh
yg lawaknya..aku siap bg tau stewardess tu yg apih ni dah meninggal setahun yang lepas sebab eksiden
tapi kalau aku n family rindu sangat kat dia...dia akan balik jumpa kitaorg..
pastu stewardess tu leh cakap...dia ade dengar kes eksiden tu...rasanya apih la orangnya...

abis scene dlm flight..
ni scene kat hostel plak ( ni dah nak ujung mimpi tau )
time tu aku ngan roommate aku duk borak2 kat bilik..
pastu apih panggil aku n bagitau dah nak balik
aku tgk jam dah dekat pkul 7 ptg

( dulu2..time apih blaja..bila dia nak balik..aku akan bagi duit banjer sket kat dia )
so..bila dia cakap nak balik..aku suh dia tunggu jap
aku masuk dalam bilik..lama sket sbb aku nak bagi duit tambang bas 70 sen kat dia
pastu aku bagi duit banjer rm 20..( time tu apih tunggu kat luar bilik )
bila aku kua bilik...apih dah xde...
aku panggil dia...xde...
huaaaaaaaa
aku menangis giler2...
aku tgk jam ..dah pukul 7 lebih...huaaaaaaa
aku terkilan sgt2 sebab x sempat bagi apih duit...
sedihhhhhhhhhhh....nape apih x tunggu aku...
sampai skrg aku duk pk...nape apih x tunggu aku...
huhuhuhuhu....

4 ulasan:

Zana Adieyza berkata... [khas utk kamu]

walaupun sekadar mimpi, tp mesti akk rasa sedih2 sgt2 kan.. sabarlah kak.. banyakkan sedekah Al-Fatihah untuk arwah..

Kakzakie Purvit berkata... [khas utk kamu]

Doakan dia selalu andai sayangkan dia. Moga rohnya tenang di sana. Jumpa dlm mimpi pun rasa puas kan...

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

zana:tqvm dear

kak zakie : sronok sgt kak..tp yg sad ending tu yg x best...cam dia mrajuk jer

IntaNBerliaN berkata... [khas utk kamu]

sy doakan moga rohnya tenang di sana.. sabar yer..