Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Selasa, 15 November 2011

layan pantun..

hahahaa....ape kes ntah mlm tadi aku n hubby leh layan pantun kat tv1..live tu
pertandingan pantun antara UM n UIA...( final )
tp memang best...n aku respek gila kat pemantun2 tu
kalau dulu bila nak jawab pantun mesti ade pen n kertas
tp malam td XDE....masa 60 saat n reka pantun dlm otak jer , terkumat kamit la mulut diaorg duk reka pantun )..aku n hubby lak yg berdebar2..bleh ke diaorg jawab ni

dah la masa 60 saat jer...si pengacara lak duk usik2 peserta yg tgh sibuk duk reka pantun tu
kalau aku...mmg kejong kat situ la...
memang terror...sonok lak layan pantun..
pastu pengacara pon ade sense of humor...mmg x boring la
peserta pon leh tahan gak lawaknya...

tapi nak jadi peserta pantun ni memang kena cool...sbbnya xde pen n kertas nak conteng2
kalau aku konpem berjejeh2 air kencing aku...
60 saat tu...bukan 60 minit
kalau bagi kat aku 60 minit pon lom tentu aku leh reka pantun

pastu pantun ikut tema plak
ade tema jenaka,teknologi hijau,integriti,kejiranan n mcm2 lagi la

tp papepon...mmg best aaa pantun mlm td
pemantun terbaik dari UIA...Iman Mustafa

Juara pantun : UM

ade artis jemputan wat persembahan...kak melah ( ramlah ram ), Eby Yus, Nana ( dulu duet ngan arwah Acik), sila hamzah n yg last tu x tau la nama nyer...

hehehe..papepon..pada pemantun2 terhebat..akak tabik spring kat ko dik...

4 ulasan:

Ila berkata... [khas utk kamu]

dah lama tak tgk pantun..sekolah2 dulu adalah

ieja amieja berkata... [khas utk kamu]

dah nama pun student U..pastinyer bukan calang2 yg menyertai program tu..syabas utk semua pemantun..

Queenie berkata... [khas utk kamu]

la...taktau menau pun ada pantun kat tv, ingatkan dah pupus hehe...

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

hehehe...mmg sonok skali skala layan...kalau hari2 x lalu la plak...