Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Rabu, 23 November 2011

alahai ros

yer..tuan 2 n puan2
di sini sya nak share hasil tanaman sya...
alhamdulillah...musim2 hujan ni,
pokok2 bunga sya subur n sihat,
tanpa segan silu mengeluarkan bunga

kalau musim panas...pokok pon halus jer..
nak kua bunga lagilah malu2
hehehe..sila tengok yer...

( gamba ni amik sblum gi jb...baru nak keluar kelopak )

( ni jiran dia...spesis berduri gak )

( nampak cam warna oren kan...tp bila dah kembang...lain warnanya )

( yg ni pun sama..musim panas..cam idup segan mati x mboh...tp musim ujan ni..makin membiak subur lak...alhamdulillah )


( ni baka yg sama...)

( haaa...dah kembang pon..gamba ni amik pagi tadi n yg surprisenya.....)

( jeng..jeng..jeng....ade 2 kuntum lagi bakal menyusul kat tepi bunga yg kembang tu...dari batang yg sama )


( ni gamba dari atas...snap dari tingkap bilik tido jer...hehehhe )

p/s : rezeki di musim hujan...bunga berkembang mekar n pokok2 lain membesar dengan suburnya

7 ulasan:

dakcik berkata... [khas utk kamu]

wah bestnya dpt tanam bunga ros..boleh petik pastue terus letak kat meja..;)

Tina Othman berkata... [khas utk kamu]

saya minat tgk je, mmg tak reti nak taman pokok ni

Qhaifa Nur berkata... [khas utk kamu]

suka ros tapi nak tanam entah bila2...

syariza09 berkata... [khas utk kamu]

saya suka tgk bunga2 yg baru nk kembang, tambah2 bungayg kita tanam sendiri, x sabar2 tgg

Ros berkata... [khas utk kamu]

Salam,

Terima kasih sudi singgah blog Kak Ros...Tekejut jugak la....ingat buat N3 pasai Kak Ros tadi.Kak ros suka sangat tengok bunga2 ni terutamanya bunga ros lah...

Zaitun berkata... [khas utk kamu]

Cantiknya...kak Zai tak serasi dengan ros,tanam tak mau hidup.

Papa Mifz berkata... [khas utk kamu]

mak papa mifz suko la tanam2 bungo nih...