Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Khamis, 24 November 2011

hari yang busy

ari ni bz tol...
pagi gi interview jap kat cyberjaya
pas interview gi bekfes ngan hubby jap kat area citu gak

pkul 11 sampai opis...
duk borak2 jap...bos lak masuk
bos trus intercom...nak itu..nak ini...
cek itu..cek ini...
prepare itu...prepare ini...

huhuhhu...sampai meja aku dah penuh..xde ruang

skrg..pkul 4.03...baru lega sket...tu pun ade lagi kije yg lom siap
curik masa jap update diari...

ujung bulan memang gini lah keadaan aku..
kalau time bagi cheque kat supplier lak dah bz ngan supplier
pastu update fail diaorg...
kalau x update aku jugak yg dpt masalah nanti...

k lah...cau cin cau....nak sambung wat kije...
sori x sempat nak terjah korang sume...

p/s : doakan yg terbaik utk aku yer...smoga aku dpt peluang baru...Ya Allah...aku tawakal n redha dengan ape sahaja kau kurniakan pada aku...aku dah usaha..kalau itu rezeki ku...kau jadikanlah ia sebagai milikku...dan jika ianya bukan rezeki ku...aku redha...hanya Kau yang tau mana yang terbaik untuk ku.aminnnn

4 ulasan:

estee_8980 berkata... [khas utk kamu]

insyallah kalo dh rezeki dh tertulis adalah tu...sobsobsob... sedih plak rasa

ArELeEz berkata... [khas utk kamu]

leez doakan yg t'baik utk u. amin..

Queenie berkata... [khas utk kamu]

moga mendapat rezeki yang terbaik belaka, amin...

Zana Adieyza berkata... [khas utk kamu]

semoga sentiasa dimurahkan rezeki..

dah xbz nnti jemput singgah blog zana yer..