Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Jumaat, 26 Ogos 2011

SALAM AIDILFITRI


lagi 4 hari nak raya kan..cane persiapan raya...
kami anak beranak...alhamdulillah...sume persiapan dah ready..tp xde lah sume baru
cam anak2 aku...xde kasut baru pon...pakai je yg ade.

esok aku berangkat ke Muar dulu...then mlm raya balik smula ke putrajaya sebabnya en.somi kena standby...xleh braya jauh2...
raya ke 3 baru berangkat ke terengganu lak....yahoooooooooo
pastu ade kenduri kawin lak kat jeli.....ikutkan hati mls nak pegi sbb mmg cnfirm sgt2 yg jln ke jeli tu akan jem gilosssssssssssss

lagipon ni kenduri kawin anak bongsu mak sdara aku...kalau x pegi cam x sdap plak kan
redah je lar...smoga Allah permudahkan perjalanan kami...

dah masuk mood sayu ni...hukhukhuk...

jadinya...sempena syawal yang bakal menjelma ni...
Intan Morsalin nak minta maaf zahir n batin kepada rakan maya sume...kalau ade tulisan2 i yg mengguris hati kengkawan sume...maafkan hamba yer...halalkan petua petui ,info n resepi yer...

slamat bercuti kengkawan sume....





p/s : maafler x sempat nak hapdet..almaklum lah sebelum bercuti panjang ni byk keroje yg harus disetelkan...

6 ulasan:

qemaishak berkata... [khas utk kamu]

Selamat hari raya..maaf salah silap kita sepanjang berblog ni ye:)

ZaNa aDieyZa berkata... [khas utk kamu]

Kak, Selamat Hari Raya.. Zana mohon ampun & maaf sekiranya ada tersalah kata & terkasar bahasa sepanjang perkenalan kita dalam dunia blog ni.. semoga lebaran kali ni lebih bermakna untuk kita semua.. take care.. Salam lebaran penuh ikhlas dari Zana Adieyza Sekeluarga..

Tina Othman berkata... [khas utk kamu]

selamat hari raya aidilfitri, berhati2 di jalan raya ye

Qhaifa Nur berkata... [khas utk kamu]

salam aidilfitri juga utk Intan Morsalin sekeluarga dr qhaifa nur....

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

slamat hari rya n maaf zahir batin sume....

noorsafone berkata... [khas utk kamu]

Salam Aidil Fitri Intan...maaf zahir & batin.