Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Rabu, 7 September 2011

ketemu lagi


ni gamba raya ke 2 ...L.I.M.E bertemu tanpa L = Lina....
Lina stay kat JB tapi beraya kat Melaka
Intan stay kat putrajaya n beraya kat putrajaya
Melor stay kat gombak n beraya kat gombak
Eda stay kat penang n beraya kat kuang

Titik pertemuan kami ialah di Batu 12, Kajang...di rumah nenek eda...
heheheh...sonok dapat jumpa bestfren..
kami rapat masa study kat uitm segamat n alhamdulillah..persahabatan ini masih berterusan...

tqvm to my beloved hubby sebab sporting sgt...hehehe..x kisah beraya ke rumah kwn2 aku...
syg abgggg...mmmuaahhhh...

p/s : rindu nak berkumpul ngan bestfriend kat uitm machang lak..

9 ulasan:

Zaitun berkata... [khas utk kamu]

Happening kan kalau jumpa kawan2 lama.

Kakzakie berkata... [khas utk kamu]

Inilah hikmah berhari raya. Apa lagi bertemu sahabt lama...:)

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

zaitun : mmg happening...sampai lupa kat anak2 jap duk leka borak..hehehe

kakzakie : btul tu..time rya cenggini ler leh jumpa sume

Queenie berkata... [khas utk kamu]

amboii Intan, kalo cik abang kasi mmuah2...kalo tak kasi camner agaknya? heh3...

selamat hari raya, maaf zahir dan batin dari kakQ...

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

kak Q : hehehhe...biasalah..time dpt ape yg dihajati...syggggg abg...kalo x dpt..ok jer ( bleh caya ke..ekeke)

slmat hari rya n maaf zahir batin juga yer kak Q

wahida berkata... [khas utk kamu]

aku pun rindu ngan kawan2 UiTM dulu...huwaaaa!!

Sabihah berkata... [khas utk kamu]

sy pun rindu kawan2 utm dulu..tp masing2 dah bkeluarga...lgpun sy nun jauh ditrg..susah betul nak jumpe..huhu

Wanita2u berkata... [khas utk kamu]

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

wahida : uitm mana dlu n thn brape?

sabihah : kalau diizinkan Allah pasti ade pertemuannya nanti...doa slalu yer

wanita2u : akan jenguk ke sana nanti..tq 4 the invitation