Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Selasa, 8 Mac 2011

hubby ku training sojar lg..

lama tu training...start 7hb march - 26 march....huhuhu..sib baik la mak n abah aku sudi nak tmankan aku n anak2...tqvm mak n abh..kalau diaorg x tmankan mmg tunggang langgang la aku ank branak...tp kali ni tempat training dkat jek..kat cheras jek...cam thn lpas hubby training kat kem taiping...mmg trasa giler..
ni sbb dkat kan...xde la trasa sgt n dia ckp leh la blik skjap tp msti dpt kbnaran dlu...

thn lpas training utk new recruit...thn ni training utk kawad lak...kawad smpai muntah la gamaknyer yer...bygkan hmpir 20 hari nak ngadap kawad...kalau aku mau muntah itam kat ctu...cam thn  lps byk xtvt..ade msuk utan,ade tutorial,ade snaman...mcm2 lah
kali ni mmg kwd jer..tdo lak kat bengkel lori syabas...open air..ade bumbung jer...dinding just pukat itam...
td hubby cal..dia ckp xleh tdo mlm td..sbb sejuk yg amat..pastu ujn lak tu...huhuhuh..cian bntal peluk i tau...
pas abis training nnti msti itam legam hubby ku..ye ler ..duk bjemur tgh pns kan...
hopefully dia dpt abiskan training kali ni...nnti ibu bg hadiah kat ayah ek smpena bjaya tmtkan training yg ke-2 ni....ape hadiahnya???lom pk agi ni..nnti lah pk...

3 ulasan:

estee_8980 berkata... [khas utk kamu]

salam kak....
alaaaaaa ni mesti kerinduan di dalam sepi ni...
hehehe

Aishah Jamal berkata... [khas utk kamu]

Menjengah ke blog intan. :))

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

aishah:..tq..smlm sya smpt baca blog arwah adik ipar..yg kisah dia msa kecik di kg bari tu...hopefully dia tenang di sana...juge utk arwah apih..aminnn...

estee:ala2 manja gitu..tp bla hubby blik skjap2 tu mmg x smpat nak mnja..ank2 yg duk sibuk brebut ayahnya...ibu hanya mmpu mlihat jer..ahakss