Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Isnin, 21 Mac 2011

HELIZA HELMI ADA MASALAH TIDO

bia betik ko....si comel lote n masih muda trang tang tang ade masalah tdo..salunya org yg veteren a.k.a berumur yg ade masalah tido ni @ insomnia kan.
jgn plak ckp aku buat gossip hangat di pg hari isnin yg mulia ni yek...aku dpt ni pon dr sumber yg mmg boleh dipercayai ler...
katanya...si heliza ni tdo 45 minit - 1 jam je utk tdo shari...pergh..x nenong2x ke pale dia ek?aku kalau tdo 3-4 jam shari pon kdg2 leh jadi ting tong gak...terror tahap gaban dia ni..
b4 aku bcriter psl masalah si heliza ni..kta lyn dlu gamba dia ek...mana tau kot2 ade yg igt2 lupa wajah si cantik manis heliza ni...


( sumber : sensasi selebriti )


menurut sumber yg aku baca ni mngatakan heliza ni mmg ade msalah tdo sejak dari zaman sekolah hinggalah sekarang ( rugi sgguh dia x dpt mnikmati bestnya tdo ni kan )..heliza ckp kalau dia x tdo 2 hari pun ok lg...gile ah..kalau aku cnfirm dah ting tong n mcm orang mabuk laut agaknya..heliza ckp kalau shari dia dpt tdo 45 mnit pon dah ckup...huhuhuhu
aktiviti sharian dia..msuk opis dr pg smpai ke mlm..blik umah...lyn fb peminat n wat kije2 lain..smpai ke pg...sedar2 dah subuh..pas solat subuh bru tdo dlm masa 45 mnit - 1 jam then trus bsiap ke opis lak...
terror3x..x lebam ke mata dia ek..tgk dlm gamba cntik jer...kihkihkih..

kalau korg x caya...bleh refer majalah mgguan wanita m/s : 144, bil 1426 ( 18-24 march ) cover mjlah Erra Fazira

p/s: aku ni mmg mnat sgt majalah mgguan wanita ni..every week msti beli,wpun yg mggu lpas lom smpat abih baca agi tp mesti nak bli yg baru...hahahaha...

4 ulasan:

aDieyZa berkata... [khas utk kamu]

tido yg cukup tu penting utk awet muda..tu petua orang dulu2.. tapi kalau zana jadi heliza ni, memang hari2 ting tong la kan.. hahahaha

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

btul3x...sian btul kan..yelah..bla mlm org sume tdo..dia bjaga sorg2x

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata... [khas utk kamu]

salam..tq ha sudi singgah belog sy..

biar mangga (awk betik sy mangga lah) dia tido kejap jer..sy tido tiap hari kena cukup 6-8 jam kalo x mmg biol kepala..hebatlah heliza..tp bagus jugak ek sbb boleh blogging sepanjang malam..kikiki

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

cik betty: mngikut mjlah tu camtu lah dia ckp..tp cne dia jaga mata dia ek..x nmpak lebam n smbab pon...kalau sya lah...trus pengsan ( tdo ) spnjg ari esoknya qada tdor