Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Rabu, 30 Mac 2011

Banjir lagi.......

2 hari lepas trg dilanda banjir lagi...kwsn yg terjejas adalah kemaman n kuala terengganu...
salunya bln march ni kemarau di pantai timur..tp skrg musim dah x mnentu...
org ckp dunia dah akhir zaman...
kesian kat kwn sya ni..dia bkak kedai stationery n percetakan di kerteh, kemaman..
spnjg 5 thn dia bniaga..xpnah skali pon di landa banjir sebegini..
byk gak la krugiannya
ini dugaan yg paling besar stakat ni yg terpaksa dia lalui...
sya harap kwn sya ni tabah mghadapi ujian n x kan give up dlm bisnes

kta lyn gamba bnjir kat dlm kedai dia ek...jommmmm

( ni keadaan dlm kedai )


( tunggang langgang sumenya )


( ni mangsa banjir )


( selepas banjir )

( trukkan..katanya punca banjir adalah hujan lebat bertrusan n masalah perparitan )


( letih nak kemas n cuci bla dah abis banjir ni )

Harap gee tabah mghadapi musibah ni n ade hikmah di sebalik ujian dr Allah ni...skrg ni mgkin gee tgh pening duk pk kerugian n nak cover balik kos tu...sabar ye gee...



5 ulasan:

estee_8980 berkata... [khas utk kamu]

kesian...dh la kerugian wang ringgit, kudrat nk bersihkan tu pn satu hal lagi...semoga tabah..

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

btul tu estee...

wahida berkata... [khas utk kamu]

x tau la nape tak boleh tgk gambar2 awak ni...adeh la...

Mayana berkata... [khas utk kamu]

cni pun kawasan bnjir gak...kesian kan,rugi byk...tp redha jelah mesti ada hikmah disebalik musibah kan?salam kenal moh bersahabat k...

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

mayana:tq sggah cni...meh kta saling bkanalan di alam maya...mana tau satu hari nnti leh jmpa btul kan