Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Selasa, 17 Januari 2012

terkenang saat itu

tgh duk lyn lagu sorg2 kat opis..leh lak fikiran aku melencong kat apih
trasa rindu sgt2..bleh plak aku pk..cne nak jumpa apih ni..
pastu tringat eh..apih dah xde la...huhuhuh

aku tringat pd hari kejadian...
pkul 10lebih ( pagi ) apih kol aku..
pkul 1 lebih ( tghari ) apih dah xde..
mana lah aku x terkejut

pas aku tau berita tu..ujn lebat + petir kat opis aku
ujan sampailah ke mlm..
sepanjang perjalanan balik ke trg tu hujan jer...
sama mcm aku...menangis sepanjang mlm
alam pon sedih dengan kehilangan apih...

makan pon x lalu..tp sbb esoknya masih lagi berpuasa..
terpaksa gak minum...
aku hanya berbuka dengan air n kuih sikit
sahur aku hanya mampu minum jer
mmg xde slera langsung

tdo aku bertemankan baju melayu apih yang dipakai malam sebelum kemalangan
tido aku ngan bantal yang digunakan utk melapik kepala jenazah apih...

nanti2 lah aku share hari kejadian tu,...layan sedih jap

7 ulasan:

mamaijat berkata... [khas utk kamu]

......al fatihah untuk aruah apih....
mamaijat tumpang sedih....

ieja amieja berkata... [khas utk kamu]

takziah & alfatihah utk arwah apih..

Zaitun berkata... [khas utk kamu]

Ceritalah kak Zai nak tahu,sedih sangat.

Al-Fatihah.

qemaishak berkata... [khas utk kamu]

Al-Fatihah untuk arwah..sabar ye kak, doa banyak2 moga arwah tenang disana.

iizla berkata... [khas utk kamu]

al-fatihah..sama2 kita doakan moga arwah berada dalam kalangan orang2 beriman.

cheqna berkata... [khas utk kamu]

alfatihah
moga arwah tenang disana

nur easy berkata... [khas utk kamu]

alfatihah...

p/s: salam singgah kembali..;)