Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Rabu, 4 Januari 2012

Banjir

1.1.12

orang sume sibuk duk sambut new year n bercuti
tapi kampung aku lak tgh banjir time tu
sian kat mangsa banjir
kali ni memang banjir truk
jalan utama leh naik air sampai paras lutut

sungai yang sebelah kubur apih pun melimpah ruah sampai ke jambatan
xtaula cane ngan kubur apih
Smoga Allah melindungi kubur apih

dalam kawasan perkuburan tu...kubur apih antara yang terletak di tempat yang tinggi



 ni sungai yang terletak berhampiran ngan kawasan perkuburan.
airnya dah melimpah ke atas jambatan...



di sebelah kiri gambar tu lah tanah perkuburan..

kalau x silap aku..10 tahun yang lepas banjir macam ni berlaku kat kampung aku..

kalau korang nak tau cerita lanjut pasal banjir ni, leh tgk kat  SINI ( kredit pada tuan gamba..)

9 ulasan:

Ila berkata... [khas utk kamu]

semoga semuanya baik2 saja...dugaan semua tu

pena rozie berkata... [khas utk kamu]

Jgn main air tau,...

Queenie berkata... [khas utk kamu]

InsyaAllah....apih akan selalu dilindungi ....dgn doa seorang kakak yg sangat menyayanginya..

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

ila:insyaallah..harap bati nisan apih masih kekal di situ

pena rozie:masa banjir ni kta dah balik kl..x sempat nak nak main banjir

kak Q : thanks kak

iizla berkata... [khas utk kamu]

wahhh teruk sungguh banjir.
jaga2, jangan sampai ada yg terkorban pulak.

ieja amieja berkata... [khas utk kamu]

salam..singgah sebentar, awal2 thn cam ni musim banjir ada lg..mungkin sampai march kot..kene lak dgn cuaca yg x menentu skrg ni..harap2 penduduk di c2 boleh mengtasinyer..

IntaNBerliaN berkata... [khas utk kamu]

tu la... akhir2 tahun + awai2 thn mmg musim banjir...

Zaitun berkata... [khas utk kamu]

Semoga semua mangsa banjir dapat bersabar dengan dugaan.

Puan Kutu berkata... [khas utk kamu]

lor banjir ekk,nak buat macam mana mmg musim banjir,seoga bersabar dengan dugaan bajir..