Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Khamis, 22 September 2011

MC 2 hari

rasanya dah lama aku x kena selsema n demam...
minggu lepas kena ujan..sbb tu demam kot..

Ujan lak 5.30 ptg time balik kije..mmg terpaksa redah la..kalau nak tunggu ujan reda memang lambat la aku sampai umah...lagi plak..ade orang berpuasa kat umah tu..kena la redah sebab nak balik masak utk org berpuasa..

Hari ahad mlm tu memang dah trasa x sedap badan jer..dah makan panadol pun 2 biji ngan harapan x melarat la demam tu..
Pagi senin tu gi kije cam biasa tapi badan duk rasa sojukk yo...
memang xleh nak wat kije pon..dok layan mood nak demam...
balik kije tu aku makan lagi panadol 2 biji..

tapi virus demam tu memang degil..walaupun dah makan panadol..tetap x mo nyah dari body aku..
pagi slasa tu dah x larat giler..ngan kepala sakitnya..

pkul 2 ptg baru en,hubby bawak gi klinik..
huhuhu...splastik aku dpt ubat n aku janji kat diri aku sdiri..aku nak mkn abis2 ubat ni...
pastu doc bg MC 2 hari..
pas gi klinik tu en.hubby ajak mkn...singgah la makan kat warung pak man kat dengkil tu
hubby makan nasi..aku lak mkn megi sup
aku dah x rasa pape..mkn ngan idung yg tersumbat..rasa cam nak tercekik pon ade..
yg aku rasa megi tu aku kunyah2 then telan...masin ke...manis ke..pahit ker..sume dah x rasa
aku suh hubby rasa..dia ckp sedap jer..huhuhuh

balik memang kebabom..berselimut...
makan pon x slera...
nikmat makan dah hilang...

Pagi rabu tu dah rasa ok sket..tapi slera mkn still kurang...

hari ni dah start kije..tp cerobong kapal aku sik sumbat jer..memang x slesa betul..
ubat selsema yg doc bg dah abis..
antibiotik pun ade sbijik je lagi..
lepas ni akan ku habiskan ubat batuk tu plak ..

doakan aku cepat sembuh yer kengkawan sume..
rimas la bila selsema ni
mood pon cam chipsmore..kejap ok kjap x ok...huhuu...adiossss


4 ulasan:

anis asliza berkata... [khas utk kamu]

harap intan cepat sembuh..rajin2 mkn ubat k..

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

anis :alhamdulillah dah sihat..cuma batuk je degil skit..thanks anis..

wahida berkata... [khas utk kamu]

sekarang dah sihat ke? jgn skip mkn ubat tau...

kayrul-shah berkata... [khas utk kamu]

memang susah la kalau serombong dah tersumbat, plak tue ubat nak abis.

kayrul selalu kalau selsema amalkan, sedut sikit air masuk hidung pastu hembus keluar. macam kita ambik wuduk tue. insya-allah kalau amalkan setiap hari terhindar la dari selsema nie dan selsema kalau dah menyerang pun cepat sembuh..