Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Khamis, 15 September 2011

comel x?????

cer tengok..cer tengok....comel x????
hikhikhikhik....
aku 1st time tengok je dah berkenan...hahahha
cute jer....


bagi aku la...org lain x tau la kan...
lain org lain citarasanya...
hehehehhe


ni panas2 agi ni..
petang smlm baru beli...
sampai opis jer terus rasmi...
hahahha
ni kalau nampak kat yaya n haifa ni..confirm aku berputih mata....hahaha


hajat di hati tu nak bli gak untuk anak2 kesayangan aku tu...hehehhe
tapi lom ade yang berkenan lagi..


meh la tengokkkk....
kalau korang nak..aku leh tolong belikan..
tapi bayar sdiri lah yer...
hehehhehe


( ni ler kawan baru kat opis...cumel x ? )

( besor kawan baru ni...)

( sepasang x..xleh dipisahkan )

( sila abaikan kaki yg cumel tu...hikhikhik )

p/s : windu apih...tgk gamba dia kat fb..sebak le plop 

11 ulasan:

Qhaifa Nur berkata... [khas utk kamu]

comel..kalau saya sayangnya nak pakai..

estee_8980 berkata... [khas utk kamu]

somel2..bak ulat sekor..hehe

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

Qhaifa : rugi kalau x pakai...

estee : bila nak join berulat??

anis asliza berkata... [khas utk kamu]

la..mula-mula tgk first pic tu mcm anak patung..tapi..hik..hik..comel juga ya..

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

anis:comel je bla duk kat kaki ...hikhikhik..prasan le plak

ZaNa aDieyZa berkata... [khas utk kamu]

comelnya!! nak jugak!!! tapi wrna pink.. ada x? hahahahaha

syariza09 berkata... [khas utk kamu]

ada rasa geli2 tak...almaklumla..ulat bulu

kayrul-shah berkata... [khas utk kamu]

comelnya...ingatkan patung yang boleh wat peluk2 tadi, rupanya selipar...

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

zana:waa pink xde la yang

syariza:xde rasa geli pon..ok jer

kayrul-shah : org skrg kreatif...mcm2 dibuatnya

hakak CNN berkata... [khas utk kamu]

cung gak,tapi tak pernah jumpa lagik selipar ader ulat bulu cam tuhhh..selalu jumpa orang jerk macam ulat bulu...hahahaa..

memula ingat bantal tadi..

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

hakak CNN : si pemakai sliper ulat bulu ni x gatai mcm ulat tu tau...hikhikhik..istri solehah gitu...