Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Khamis, 29 September 2011

ciannn arsyaddd...

ni kesah minggu lepas...tp effectnyer baru minggu ni...huhuhuhu

tp n3 ni xde gambo yer..sbbnyer aku tgh x sehat..nak amik gambo pun mls...huhuhu

minggu lepas kan aku anak branak x sihat...tp sbb x jumpa arsyad n ina lagi  ..so kami gilah beraya umah ina n arsyad di sri gombak...
pada yg lom tau...hehehe...ina n arsyad skrg duk sri gombak sbb ina further study kat uia...mybe 2 thn kot stay kat ctu...
ina duk apartment...ade pool tu....huhuhuh..yaya dah merengek2 nak mandi..
tp nak cepat sbb nak bwk ina n arsyad gi klang lak jumpa mak n abah aku...so x dptla tunaikan hajat yaya tu...
lenkali ye yaya..kita dtg umah che su

mghrib tu sampai ke klang...
pas makan2 bwk ina n arsyad tido kat umah aku..
sonok la anak2 ni..ade geng nak main...
arsyad ska main ngan yaya...
eheheh...yg sebaya ngan dia ( haifa ) ...x brape nak layan..

stiap kali tgk arsyad...aku sebak...
aku terbayang apih....
aku cuba wat yg terbaik utk ina & arsyad ...pih..
moga mu gembira di sana...
aku rindu muuuuuuuuuuuu...
dah lama kita x jumpa dlm mimpi...huhuhuhu
( opssss.....sedih la plak )

ni rentetan dari pertemuan tu..ecececece...

td tgk update status ina kat FB..arsyad dah 2 ari demam...
huhuhuhu
mesti jangkit ngan kitaorang..aku rasa bersalah sgt...
sian ina kena jaga arsyad demam sorang2
katanya..arsyad nak tido berdukung jer sepanjang malam...
duk merengek jer...
huhuhuhu...

pastu ina ckp dia teringat kat apih...
( aku sedih.......aku dah menyusahkan ina )

seminggu sebelum apih pergi...apih yg bangun jaga arsyad merengek mlm2...

huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

p/s : aku dah xleh smbung story ni....sorry......sedih gilosssssss

5 ulasan:

Ila berkata... [khas utk kamu]

sabar ek...

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

tq ila

Qhaifa Nur berkata... [khas utk kamu]

hai...

tumpang sedih jugak..sabor yek..

estee_8980 berkata... [khas utk kamu]

sabar2... tu dugaan tuk ina, mesti satu ari nnti terbalas gak kesabaran dia jaga anak sensorang n semoga arsyad jadi anak yg soleh n blh jaga ibu dia satu ari nnti...

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

Qhaifa :...tqvm

Estee : harap2 gitu ler