Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Jumaat, 14 Oktober 2011

nasi lemak sambal sardin

ni sarapan pagi semalam tp baru nak tunjuk pagi ni....heheheh

sedapp wooo...aku memang bernafsu  berselera ngan nasi lemak yang aku masak sdiri....hahahha
prasan sedap ler tu...mesti laaa...tekak aku...aku tau le sedap ke tak kan...kalau tekak orang lain x tau la..
en somi pon makan menambah nambah....katanya dah lama x makan nasi lemak sambal sardin...sedapppp!!!
kembang kuncup...kembang kuncup idun aku.....huahuahuahua...

resepi aku malas la nak bagi sebab korang sume lagi otai dari aku bab2 nasi lemak ni kan...
hahhaha...sila tengaok ngan mode lapar dan berselera yer...




( ni aku bawak gi opis...penuh semangkuk ni...heheheh aku leh makan untuk brunch )

( makan nasi lemak + telur rebus memang peberet aku...wajib sebiji yer )

( ni sardin yang dah x nampak rupe sebab bermandikan sambal...harus timun jepun yer...kalau timun biasa tu memang aku x makan )

p/s: pagi ni goreng mee plak.....mcm2 ade..ayam..udang..fish cake..sayur...yummyyyyy

10 ulasan:

Puan Kutu berkata... [khas utk kamu]

tak pernah lagi makan nasi lemak sambal sardin..skang heboh di fb kata sardin nie tak elok makan.macam2 la kan..:)

fieda berkata... [khas utk kamu]

pernah gak mkn nasi lemak dgn sadin..tp skrg dh tak lalu nk mkn sadin...mcm2 cite pasal sadin ni...

estee_8980 berkata... [khas utk kamu]

ermmmmm dapnye....
kalo pn intan yg msk nasi lomak mmg kebabom punye....confirm..

Qhaifa Nur berkata... [khas utk kamu]

sesekali tukar sambal sardin pun terbuka selera gak...

nyummm...sedapnya

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata... [khas utk kamu]

timun jepun tu = zuccini kan? dia rangup2 sket dr timun bese.

MamaYatie berkata... [khas utk kamu]

hurrmm..ok jer blog ni,takde malware..kalo ada, baca kat warning dia tur, tgk malware dtg dr link mana, then remove dulu link blog tur..dah ok nnt br add semula..insyaallah ok..

Zaitun berkata... [khas utk kamu]

Nasi lemak dengan sambal sardin?belum pernah cuba.

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

zaitun : try ler...skali skala ubah selera..sdap gakk

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

mamaYatie: alhmdulillah xde malware..sbb ari tu penah gak jadi camtu

anis asliza berkata... [khas utk kamu]

sedapnya nasi lemak sardin..nak sikit..hihi..