Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Isnin, 16 Mei 2011

aku di tahun 2007

ekceli gamba ni mmg dah lama & dah bleh masuk muzium pon...heheheh
tapi saje nak buh kat cini...
masa anak dara...aku slim je
pastu bila dah ade anak sorang..still slim agi
tapi bila dah ade anak dua ni...x berapa nak slim dah..huhuhu
tension jek...tp alhamdulillah masih sihat walafiat...tiroid yang aku hidapi dulu pon dah melarikan diri ( maybe )
maybe tu sebab aku dah xgi wat check up kat spital sebabnya masa mngandungkan haifa...aku ade la wat blood test dan syukur sgt dokter ckp tiroid aku dah normal...
so aku pon assume smpai skrg yang tiroid tu dah baik...heheheh

Ni gambar beraya kat umah Eda ( bestfriend aku kat uitm segamat )..umahnya kat Kuang, Selangor...lupa daaa..Kuang tu duk daerah mana...hehehehe
Time ni Eda dalam pantang bersalinkan anak sulung ( arissa )

Kat uitm Segamat dulu...bestfriend aku ade 3 org...kitaorang namakan group kitaorang ni L.I.M.E

L = Lina
I = Intan
M = Melor
E = Eda

Tapi masa gi umah Eda ni Lina x dapat join sebab dia duk kat JB..jauh tu...

Meh nengok gamba aku 4 tahun yang lalu....ngeh3x...
time ni yaya pon baby agi...

( ni otw nak gi umah eda...melor jadi camerawoman )


( ni aku ler...ehehehhe...)


( eda & arissa )


( yaya & arissa )
 

( yaya & arissa .....version black & white )
 


( yaya & kain bucuk....till now still nak kain bucuk...sib baik x bawak gi skolah)


( melor, Eda & aku )


5 ulasan:

wahida berkata... [khas utk kamu]

wah...kenangan abes ni...mesti rindu ngan geng2 lama kan...

cik dah faridah berkata... [khas utk kamu]

kenagan mengusik jiwa yek..hehehhe

citer psl slim melim ni..cik dah pun sama.ank dara kurus jer..anak sorg naik sket..anak 2 lg naik byk..huhuhuhu

Queenie berkata... [khas utk kamu]

eee...syanteknya 'aku' tu...
suka nengok emak yg sweet2...
senyum selalu ya, memang awet muda!

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

wahida:memang windu sgt kat diorg..dah lama x jumpa...last jumpa Lina masa wedding dia..Lina lah paling lama x jumpa...kitaorg ni dulu memang berempat jer kemana mana pon..heheh

cik dah :btul3x...kkalau ank dah 3 makin kembang le jawabnya yer..

Kak Q:tqvm..malula.kna puji..ahaks...dolu2 sweet..skrg dah jadi sour kot sbb pipi dah kembang...sana cni dah kembang...
sya duk bayangkan kak Q ni mcm mak datin muda...bergaya,berketerampilan...chantek...
mmmm....tgh duk bygkan wajah k.Q ni..eheheh

Myra Jay berkata... [khas utk kamu]

Wahhh, siap ada nama group gitu..
Nama kumpulan LIME tp tuan ada 4 je :)