Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Khamis, 12 April 2012

memori hari kejadian...

tiada kata yg mampu diucapkan....

front page sinar harian pd 07.09.2010


alza tu keta apih


sebelum ni aku duk baca kes kamalangan org lain..ari tu aku baca kes kemalangan adik aku sdiri..

p/s : rindu sangat kat apih...dah lama x jumpa dia dlm mimpi...huhuhu...bln mei ni aku nak balik kg...aku nak gi jumpa apih....rindu sgt2

10 ulasan:

wahida berkata... [khas utk kamu]

sedih sgt2 baca berita mcm ni...bertambah sedih bila baca berita yg melibatkan ahli family kita sendiri...

tengs upload citer ni, aku tau, ko mesti berat nak upload citer ni, maaf kalau ko terluka...

semoga apih tenang di sana...amin...

noorsafone berkata... [khas utk kamu]

Salam Intan...sabar menempuh dugaanNYA..Al-Fatihah..

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

wahida : aku ok jer dear..mmg aku nak upload kat sini pun utk kenangan aku...walaupun pahit ianya tetap jadi kenangan kan...

k.noor:tqvm kak

Kakzakie berkata... [khas utk kamu]

Doakan dia moga dia dipilih utk bersama para solihin... memang sedih tapi itulah kehendak Allah...

Zaitun berkata... [khas utk kamu]

Tarikh tu hari jadi kak Zai.


Al-Fatihah... semoga rohnya ditempatkan bersama orang2 yang beriman.

IntaNBerliaN berkata... [khas utk kamu]

mmg sedihkn bila kita bc berita kmlangan yg libtkn family kita sendiri...

Kamariah Awang berkata... [khas utk kamu]

Innalillahi wainna ilaihi raajiuun..! Kembali kita padaNya, akhirnya. Jangan dibawa bersedih sangat, Intan. Bersabarlah... Semoga Allah menghimpunkan Apih dikalangan hamba2nya yang soleh. Amiiin. Al-fatihah.

syariza09 berkata... [khas utk kamu]

smoga bila balik kg ni, dpt ubati kerinduan ngan Apih

anis asliza berkata... [khas utk kamu]

semoga arwah Apih di tempatkan dikalangan hamba yang soleh..al fatihah..

kayrul-shah berkata... [khas utk kamu]

bila akak buat entri nie..teringat balik entri2 pasal adik akak citer tue..sedih sangat..

baru2 nie bekas kawan teman kerja pun meninggal dunia kemalangan. ada hari tue tergerak hati nak baca kisah kemalangan maut...tapi tak perasan lagi org yang meninggal tue coz takde gambar, bila budak opis cakap bekas teman sekerja, terkejut sangat..asyik teringat2 jer..