Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Rabu, 18 April 2012

kejap ok ..kejap x...

ni kisah umah tangga aku..
opssss....bukan masalah suami istri
tp masalah kebersihan umah tangga...

adoyai..fenin2
stiap kali pas sapu @ mop lantai...
n x sampai 10 minit pon...
baru je aku park vontot nak ilangkan peluh
dak tecit epa nak wat sepah...
ngan mainan..ngan sisa makanan...

bila suh bersihkan ...dia wat xtau je..
bila ayahnya ugut nak buang mainan..bukannya nak gi kemas...lagi duk menangis ade la
pastu duk ngadu sana sini ckp ayah buang mainan adik...adoyai
last2..kakak jgak yg kemas
tp kakak pandai gak ungkit...
asyik kakak je kemas..bukan kakak yg wat sepah...tu mainan adik
nape kakak sorg yg kemas...ayah tlg la kakak...
last2 ayah pun join bkemas...hahaha
ibu????
jadi mandur la...dah penat bersihkan...so turn org lain plak la...
gile busuk ati kan...kuikuikui...






cuba bandingkan ngan gamba kat bwh ni...


licin n bersihkan...hishhhh...anak2..ni baru 2 kalau makin bertambah-tambah x tau la cne

8 ulasan:

syariza09 berkata... [khas utk kamu]

keje tu mmg x nah selesai, bila dh penat tu mmg dok demdiam kt sofa jer

Queenie berkata... [khas utk kamu]

memang penatkan intan? tapi.....tanpa mereka mau bagai nak gila kita, tul dak? so, sabar jer laa...pejam celik pejam celik mereka semua dah besar...semua tu akan jadi kenangan semalam jer...

Miss uCu berkata... [khas utk kamu]

biasa la tu,sabar je la:)

Miss uCu berkata... [khas utk kamu]

:)

Kakzakie berkata... [khas utk kamu]

Masa kecik biaslah tapi bila besar mereka inilah yg lebih berkemas dari kita nak segalanya cantik sebab dah boleh berfikir...

kayrul-shah berkata... [khas utk kamu]

biasa la tue kak kalau rumah ada anak kecik..adat la

Kamariah Awang berkata... [khas utk kamu]

Bila bersih, barulah nampak tenang, kan Intan? Cantik rumah Intan...

Siti berkata... [khas utk kamu]

umah bersepah ni satu la. kalo tibe2 ade tetamu dtg. kelam kabut sorok barang. malu la kalo hanyar kubang..haha..