Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Khamis, 5 April 2012

amalan pembuka rezeki

ni aku nak share amalan yang bagus sebagai usaha utk rezeki kita...
di sharekan di sini sebagai panduan kengkawan n rujukan aku jua...
samalah kita berusaha ke arah kebaikan....

info ni aku amik dari fb : Ustaz Nasir



p/s : kita kdg2 lalai dengan urusan duniawi..sedangkan ayat2 yg perlu diamalkan tu kita dah hafal pon...

4 ulasan:

Liza berkata... [khas utk kamu]

alhamdulillah, thnx intan 4 sharing benda yg berguna cmni...

wahida berkata... [khas utk kamu]

terima kasih berkongsi...

~AmyLiana86~ berkata... [khas utk kamu]

nice info...

ieja amieja berkata... [khas utk kamu]

assalam..
selalu baca lps solat, kadang2 tu saja buat nyanyian ikut mcm kat TV9(indahnya iman)bdk2 pun suka mengikut..amalkan jg selalu baca ayat seribu dinar..insyaallah..mudah2an rezeki kita x putus2,,