Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Jumaat, 25 Januari 2013

tersangat lah lebat

aduhai...time 5.30 ni ler ujan trun slebat-lebatnya membasahi bumi..
syukur dengan nikmat hujan yang Allah kurniakan.
Hopefully kat umah aku ujan x lebat cam ni la hendaknya.
bukan ape..kalau lebat sgt..jalan nak ke umah aku tu tenggelam banjir..longkang overload.

mesti korang x caya kan..kat putrajaya leh banjir..
iye..betul..sumpah x tipu!
sape yg ade relatives kat stay kat kuarters loji sungai semenyih di presint 19 tau lah cne keadaannya..sblum ni kalau banjir truk ooo...sejam lebih bru air surut..

tp smnjak dah di tinggikan jalan masuk tu..kurg la sket..tetap gak banjir n masih selamat utk diredah bergantung kepada keberanian masing2.
aku surrender awal2..keta aku rendah..kalu mampuih kat dlm banjir tu..acane nak bersoaljawab ngan laki.

harap2 x banjir ler kat jln masuk ke kuarters tu..huhuhu
dah dkat pkul 6 ni..tipon hubby x dapek la plak.
gamble je lah balik..x larat dah aku nak jd penunggu kat opis ni
k. lah..balik dlu yer

jumpa lg sok..adiossss

0 ulasan: