Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Selasa, 17 Januari 2012

M.A.I.D

ni koleksi ke -2 aku...hahahha...org lain dah berkoyan-koyan..
xpe...pelan2 kayuh...
buku2 agama pon kena bli gak...
buku2 latihan anak2 pon kena bli gak...
majalah peberet pun kena bli gak...
byk tol benda nak kena bli..

novel ni aku beli ari ahad lepas kat POPULAR di bandar baru nilai
alahhhh...kat giant tu...

actually x plan pon nak bli novel
pastu ank buah aku ni minta tlg carikan laptop
hubby den decide bli kat nilai je lah sbb ank buah den tu blaja kat politeknik nilai
( wah..trus tukar den tau..menatng2 la nogori..kuikuikuikui)

singgah situ nmpak lak POPULAR
mmg popular abis la mak..
gatal je tapak kaki nak masuk ke situ...
ha ..skali hambik...melayang RM31 ( novel + jajan ank2 )

( ni covernya yer )

( ni nama penulis tu )

( tebal gak la novel ni...sume ada 753 m/s )

( regenya rm 26.00...xde less lak tu...huhuhuu )

SINOPSIS

Terdesak untuk melucutkan gelaran penganggur yang disandangnya, Noorul rela dalam terpaksa menjawat jawatan sebagai pembantu rumah kepada Harris Tan Sri Hamdan. Sikapnya yang cepat gelabah sering mengundang kemarahan Harris, si cerewet tahap gaban hingga menyebabkan Noorul menggelarnya Mr.F ( Fussy)

Daripada berbalas-balas nota berkaitan dengan kerja pada awalnya,boleh pula mereka makan semeja.

Fitnah yang melanda menyebabkan NOOrul dan Mr. F terpaksa disatukan. Siapa punya angkara?Asyraf? Musuh perniagaan Tan Sri Hamdan.

Serabutnya Noorul hanya Allah yang tahu. Dia terpaksa berhadapan dengan Puan Sri Kirana yang enggan menerimanya sebagai menantu, Elisa - perempuan 'plastik' yang tergedik-gedik memburu cinta Mr.F, Nurina - bekas kekasih Mr.F yang pulang ke Malaysia untuk menagih kembali cinta Mr.F dan si petualang yang mengharu-birukan hidupnya.

Apakah perisai Noorul untuk menghadapi pancaroba ini?'Kuali'?'Sudip'?

p/s : citer dia santai yg lawak gak la..xde la sedih sgt..tu komen stakat 40ms yg aku dah baca...hahahaha...masih jauh perjalanan aku...kuikuikui

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata... [khas utk kamu]

saya pun minat novel, byk dah buat collection, nanti boleh lah beli buku yg ni pulak =)

izla berkata... [khas utk kamu]

ceritanya mirip sebuah drama saya penah tengok, tapi lupa tajuk ape.

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

oo..dah ade drama yer...

IntaNBerliaN berkata... [khas utk kamu]

sy xsuka sgt bc novel sbb saya jenis yg baca sikit terus ngantuk... kiranya sebuah novel nak hbs sampai berbulan2...hihii