Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Selasa, 19 Julai 2011

feberet i....

ari jumaat ptg ari tu...aku masak spageti...hehehe
ni mmg peberet aku ni...
kalau spageti yg kat kedai tu kadang2 rasa kuahnya x kena ngan tekak aku
dan smestinya bagi aku...spageti yang aku masak lah yang PALING SODAPPPPPPP
ngeh3x....
( sape lagi nak puji kalau bukan diri sdiri kan )
sume dah tau resepi spageti kan...xyah lah aku share...just nak share gambo jer
tapi gamba pon x clear sgt sebab hanpon aku kan special...kuikuikui....

WORDLESS :-

( yaya punyer...spageti + sup ayam )


( haruslah aku punyerr...2x tambah ko )


( kuah baru masak )


( ni kalau x kenal..x tau la nak ckp hape...kuikuikui )

p/s : nak mkn spageti lagi la...huhuhuu

2 ulasan:

estee_8980 berkata... [khas utk kamu]

sedap weh........syoknya bila semua isi rumah suka mkn...umah kite yg westernnye kite sorang je...huhuhu....

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

alhmdulillah...stakat ni hubby & anak2 lyn jer spageti ni