Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Jumaat, 18 Februari 2011

KHASYAF IMANI

ade sesape tgk citer ni x mlm td?kalau x slap aku kat astro prima...aku tgk pon dah 1/2 way...yg aku phm citer ni pasal family yg bmasalah.korg igt x citer GENG SURAU...citer tu dlm bln pose thn lpas...yg pegang watak mayat ( nick name dlm geng surau ) tu la yg blakon mlm td....jd ank dlm family tu...yg aku nak citer kat cni psl imani tu...imani ni ade keistimewaan leh nmpak roh...
adela babak2 dlm drama tu yg mngingatkan aku pada arwah adik aku....yg buat aku mnngis mlm td...aku ckp snsitif bla bab2 kematian ni...almaklumlah aku bru jer alaminya...mmg yg pernah ku jangka dia yg pergi dulu...
Bla bckp tentang arwah adik aku ni ( aku pggil dia apih )...mmg scara auto mata kan berlinang...rasa sebak n rindu yg amat sgt....sometime cam xleh trima ape yg tjadi...hanya Allah yg tau prasaan aku cne...stiap kali pas solat...aku msti mohon padaNya temukan aku ngan apih di alam mmpi...tp smnjak dia tggalkan kami....bru skali aku mmpi dia...kdg2 aku pk apih ni ade mrh kat aku ke smpaikan x sudi nak jmpa aku...tp bla pk balik..bkn dia yg tentukan leh mmpi ke x..sume tu ALLAH yg tntukan....
mmmmmm.....sebak lak rasanya....

6 SEPT 2010

Bla aku dah bsdia nnti akn ku criterkan ape yg terjadi pada tarikh tu...skrg ni aku lom kuat agi la...dr td duk mnahan sebak ni...adussss....citer psl lain la plak ek...

smlm aku tgk blog wahida n tgk wahida display gmba nasi goreng ikan masin.....pergh...mleleh beb air liuq..blik umah aku pon msk la jgk nasi goreng tp bkn ikan masin..aku gna ikan pekasam....hahahahaa...sbbnya dlm fridge aku tu ade balance ikan pekasam yg dah di goreng...so aku guna pakai je la....n tqvm tu siti @ estee sbb bg ikan pekasam tu kat aku...mmg dap...
ni la rupe nasi goreng ikan pekasam tu ...


Ni plak hasil mnimba ilmu di blog lakaran kehidupanku ..maka terhasil lah caramel yg best malatop ini....
sila mnjamu mata yer sume..i plak mnjamu slera....ahaksss...
layannnn..................




Best x?..ni bru pas msk n x smpat msuk peti ais agi........trus ngap time pns2 tu...over x?....

4 ulasan:

wahida berkata... [khas utk kamu]

kedengaran nama saya disebut2..ekekekek...
tak pernah lak mkn nasi goreng ikan pekasam..sedap x?

nnt citer apa jadik ngan date tu ye...

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

hehehehe....lbih kurg rasa je rsa tp rasa msm2 ikan pkasam sket..
insyaallah....sbnarnya ni lah sbb utama sya berblog...takut kngn bsama dia luput dr igtan..so sya cuba nak abadikan disini

Unknown berkata... [khas utk kamu]

ohh ! ada tengok cerita Khasyaf Imani ni kat astro ria . memang best . percaya atau tidak , selepas beberapa kali menahan airmata dari tumpah akhirnya gugur jua ..

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

tia:tqvm sudi singgah & komen disini