Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Khamis, 22 Mac 2012

nasi dagang & nasi kerabu

dah 2 ari sarapan ngan nasi...
hancus diet aku...
huhuhuhu...
smlm aku sarapan ngan nasi dagang
nasi dagang ni bli kat pasar malam kat pekan dengkil

nasi dagang n kerabu pakcik ni mmg mabeles..
aku mmg teringat-ingat kat nasi dagang pakcik ni
tgk la karinyer...pekat..melekat..perghhh

sesape yg nak try nasi dagang best ni..silalah ke pasar mlm kat dengkil yer...
byk2 pasar mlm yang aku terjah..mmg pakcik ni la yg terbaik...
kat pasar mlm dengkil ni gerai paknik ni je yg ade jual nasi kerabu n dagang...
so..x susah la kalau korang nak cari...

 ni rupe karinya...@ gulai

ni nasinya....yummyyyy

close up dekat sket...

mak aii....sodapnyer...


nasi kerabu ni plak
sarapan pg td..
actually..mlm td gi makn kat yati ayam percik di bdr baru bangi
siap tapau sebungkus nasi kerabu + ayam percik putih utk sarapan pagi ni..
hahahhaha...hoverrr tau

sedap wehhh
ayam percik putih diaaaaaa
aku dah pesan kat en somi suh minta bahagian peha..
tp dpt bahagian kat leher tu...
huhuhu..tp ngap je ler...

10 ulasan:

adarnadzmie berkata... [khas utk kamu]

nasi kerabu tempat akak sedap...yg jualnya org kelantan... tp nasi dagang payah nak jumpa kat tempat akak...:)

salam kenal...

noor berkata... [khas utk kamu]

nasi dgang ngan nasi krabu mmg akak suka...slalu cr d psr mlm hehehhe

Kakzakie berkata... [khas utk kamu]

Tempat kakak pun makcik yg jual nasi kerabu, nasi dagangnya pun sedap. Mungkin kedua jenis nasi ini sinonim kot sebab itu kalau pandai masak nasi dagang, mesti pandai masak nasi kerabu...

Qhaifa Nur berkata... [khas utk kamu]

kat rumah nur pun sama...sedappp
orang punyalah ramai kat gerai pakcik tu...

Zaitun berkata... [khas utk kamu]

Dua2 nasi tu kegemaran kak Zai,nanti kalau ada masa nak pergi. Hari apa ya pasar malamnya.

ieja amieja berkata... [khas utk kamu]

wah! lari diet ye..sy suka lg ns kerabu ni..dpt lak sambal dlm cili tu lbh ckit,ikan masin @ telur asin lbh..perghhh

sue zainun berkata... [khas utk kamu]

susah nak jumpa la kat sini

noor berkata... [khas utk kamu]

hari ni bekpes apa pulak?

Kamariah Awang berkata... [khas utk kamu]

Nasi dagang n nasi kerabu, keduanya berasal dari Terengganu...

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

pasar mlm kat dengkil stiap ari slasa..leh la try beli kat pakcik tu yer...sedappp