Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Jumaat, 9 Mac 2012

kembali bersiaran...

assalamualaikum....

dah lama btul x update...
bukan sengaja..tp mmg betul2 bz...
x sempat sgt2..
byk tugasan yg menanti...
just sempat tgk pon 5-10 minit je time lunch...
huhuhuh

agak terbatas waktu utk diari maya aku ni...

tu pun ade jugak mahkluk Allah yang bengang bila aku just pos gamba kucing jer..siap ckp aku BODOH lak tu...
xpe..aku trima ngan hati yg terbuka...tu hak masing2 kan...
smoga Allah beri yang terbaik utk si dia...

k.. nak criter pasal ank2 aku ni...
silih berganti demamnya..
mula2 haifa demam...pastu aku...then yaya + ayah plak..
haifa lak sampai kua nanah kat tlinga + masalah sembelit...
bwk gi jumpa pakar kanak2
Sekarang alhamdulillah..nanah dah kering, tp sembelit tu terpkasa bergantung pada ubat
stop mkn ubat,sembelit dtg lagi...huhuhu
xtau dah nak wat cne..
dr.suh je mkn ubt tu sampai haifa dah x fobia nak u uk...

pastu yaya lak demam+muntah +cirit
gi klinik dr suh amik nebulizer...sbb angin dah naik ke atas..
atas mana aku x tau sbb ayah dia yg bwk yaya jumpa dr..
makan pon x slera...monyok jer
skolah ponteng...2x...

pastu ayah lak demam+cirit
3 hari en.somi duk cirit...

sib baik aku sihat..leh jaga 2 org sakit  dlm 1 masa..
tido mmg x ckup..
kat opis kena minum kopi @ nescafe utk elak ngantuk

so skrg ni sume dah kembali sihat....
alhamdulillah...lega sgt2
hari ni aku pon x bz sgt so leh la...membebel kat diari maya aku ni...

sebenarnya byk n3 tertangguh ..ntah bila lah leh dicoretkan ke sini..
nak menjengah umah korang pun x sempat..
huhuhu..

aku cuba sehabis baik yer...
rindu nak terjah korang...


4 ulasan:

~AmyLiana86~ berkata... [khas utk kamu]

letak gmbr kucing kate bodoh,,die yg bodoh kut..hehee..

papepun, happy blogging...

izla berkata... [khas utk kamu]

semoga semuanya sihat2 belaka!!

Kakzakie berkata... [khas utk kamu]

Welcome back:)

Ini yg dikatakan ujian bertimpa-timpa... Dari tak suka makan ubat sampai lali agaknya ye...

Berkat sabar dan usaha pasti lega juga akhirnya...

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

utk AmyLiana86, izla n kak zakie...tqvm sbb masih sudi ke sini walaupun dah jarang update..tqvm dear