Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Isnin, 12 Mac 2012

13.3.2012

esok anniversary ke 7 thn perkahwinan kami...
pejam celik..pejam celik..dah 7 thn upanya aku kwin ek...
byk asam garam yang ditempuhi...

alhamdulillah...masih kekal bahagia & setia bersama...chewahhh..



ni kenangan gamba kawin aku...
masa ari bersanding ni...ujan selebat-lebatnya..
pengantin laki dtg dlm ujan lebat...
abah aku..mmg dah kuyup baju...

2 orang pendekar berbaju kuning tu apih..yang berbaju biru tu sepupu aku..
diaorg ni mmg kamcing giler..
kecik2 dlu..slalu projek lastik burung kat dlm kebun..
mcm2 la projek diaorg..asal bjumpa je ade la projeknya...

mmmm..tringat kat apih..
dah lama x jumpa dia kat alam mimpi...

20hb ni bday arsyad yg ke 2...

ari tu ina ade bercerita kat FB yg arsyad terdengar sorang budak panggil abi..
so arsyad bgtau ina...mi..abi..abi..
pastu ina bgtau arsyad.: tu bukan abi arsyad....

arsyad diam n tengok jer org yg di panggil abi tu...

berjurai-jurai airmata aku...
mesti arsyad tertunggu-tunggu abi nya dtg memeluk n dukung dia kan..
aduhai....meruntun jiwa aku...
aku yg hanya membaca kisah tu pon dah menangis..
cne plak yg melaluinya...

Ya Allah..ko tabahkanlah hati ina & arsyad...kurniakanlah yang terbaik utk mereka...amin..

p/s:plan nak celebrate anniversary,bday yaya n arsyad skali...harap menjadi la plan ni

7 ulasan:

CT berkata... [khas utk kamu]

wah! eppy anniversary ya...moga terus bahagia dan bkekalan dunia akhirat

mamaijat berkata... [khas utk kamu]

...al fatihah buat Apih...

.....selamat nyambut ulangtahun perkahwinan jua....
semuga semuanya dalah rahmat & mendapat keberkatanNYA,
insyaallah.amin.

~AmyLiana86~ berkata... [khas utk kamu]

epy anvsry yg ke 7..moga bahgia ke akhir hayat..

Ila berkata... [khas utk kamu]

semoga berkekalan hingga akhir hayat

CheNamNam berkata... [khas utk kamu]

wahh Tahniahh..dah tujuh tahun berlalu..masam manis kehidupan rumahtangga dah dilalui bersama mudahan kekal bahagia hingga akhir hayat...

selamat menyambut hari ulangtahun perkahwinan yang ke tujuh tahunn..!!

Aine Ainun berkata... [khas utk kamu]

Tahniah...
Insyaallah berkekalan shga ke syurga...amin

wahida berkata... [khas utk kamu]

hepi anniversary yg ke 7 tahun...

semoga terus kekal bahagia selamanya...amin...

sedih je baca pasal apih ni...