Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Khamis, 2 Februari 2012

epy besday epa nomei- nomei

"epy bday sayang...smoga menjadi anak yang solehah n boleh menjadi saham ibu di alam kubur n akhirat kelak..
smoga epa tidak akan melupakan ibu walau di mana sahaja epa berada..ibu akan sentiasa mendoakan yang terbaik utk epa...semoga epa trus menjadi anak manja ibu...smoga epa memperolehi kejayaan di dunia n akhirat..ibu x pandai nak meluahkan kata2..percayalah nak..hanya Allah yang mengetahui segala isi hati ibu..
smoga epa sentiasa melindungi kak yaya dan begitu juga sebaliknya..ibu n ayah cuba memberikan yang terbaik utk anak2..marah bukan bertanda benci..ibu n ayah sgt sygkan anak2 kami...
smoga epa sentiasa berada dlm lindungan Allah dan mendapat keberkatan sepanjang usia epa...aminnnnn"

bday epa ni pada 23 Jan 2012 yg lepas...genap usia 2 tahun...mmm..masih jauh lagi perjalanannya..
kalau kita tnya "sape budak umur 2 tahun" cepat2 je dia angkat tgn n jawap...adekkkkk...
hihihih...comel jer...
mulut becok....geram je nengok..

so pd 23hb ritu ade la celebrate ...ank branak jer..
just bli ice cream cake,kfc,jajan

kebetulan ade lak tetamu dtg bertandang ari tu..
dpt ler mrasa kek bday epa...

gambar pon blur jer...hhuuh
biasala...enpon cap ayam lah katakan...

ni ler bday girlnya

kek eskrem..bli kat baker's cottage...sedapppp

epa dah takut2 nak tiup lilin..hahhaha


kakak yg over excited.

time ni elok je posing..pastu melalak...ntah hape2 ntah dak epa ni

last2 kakak yg potong kek...huhuhu

atok n nenek ngah mkn kek...epa pon mkn gak

belon hasil kerja ayah...boleh la...asalkan ade..huhuhu

bukan kek yg dia mkn...jajan n gula2 yg dia kerjakan

9 ulasan:

Ila berkata... [khas utk kamu]

hepi beday epa...jadi good girl ok

Tina Othman berkata... [khas utk kamu]

happy birthday epa

Aine Ainun berkata... [khas utk kamu]

Amin...semoga jadi anak Solehah=)

Kamariah Awang berkata... [khas utk kamu]

Hepi besday, Epa...! Epa memang cute! Heeei.., bukan ma sorang aje ke yang ada hp cap ayam? Hahaha...

ieja amieja berkata... [khas utk kamu]

hepi besday wat epa comei..nak cket kek tuh..

intan morsalin berkata... [khas utk kamu]

tq auntie2 sume....

Ros berkata... [khas utk kamu]

Salam,

Selamat hari lahir Epa....dah 2 tahun dah ya....

Semoga Epa di kuniakan semuanya yang baik2 saja dari Allah....

anis asliza berkata... [khas utk kamu]

epy besday epa..moga menjadi anak yang solehah..amin..umur anak kita sama lah..anak anis pun nak masuk dua tahun gak..

makcik berkata... [khas utk kamu]

comey2 anak akak .. :)follow sini.. ^_^