Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Khamis, 9 Februari 2012

coklat

sape suka coklat ni angkat tangan?????
hihiiiihihii...
sedap kan....
ade opismate gi langkawi so aku ngan lancarnya telah meng-order dua bungkus coklat ni
balik umah jer anak2 dah x sabar2 nak makan
aku kena bli 2 bungkus sbbanak2 ni lain-lain citarasanya

si kakak x suka badam / kekacang
jadi ibunya yg prihatin telah membelikan coklat yg xade inti pape...
inilah rupanya.........
classic multi choc


yang ni plak utk si epa depa...hahhahah....aku suka panggil dia epa depa....
xde makna pape pun...tp bila sbut tu cam best jer
epa ni x kisah ade kacang ke x..sume dia ngap..
jadi xmo bg berebut...aku bli lah sbungkus lagi yg ade kacang
so aku pon leh tumpang ngap sama...kui..kui..kui..

so kalau anda sume ke langkawi..sila2 lah beli byk2 n kalau rasa baik hati ..leh la bg kat aku sket...hihihhih

p/s : dah lama berhajat nak wat coklat sdiri..tapi sampai la ni  lom jadi kenyataan lagi...DASARRRRRRRRRRRR

7 ulasan:

Tina Othman berkata... [khas utk kamu]

suka sangat coklat ni, sedap

Kakzakie berkata... [khas utk kamu]

Kakak suka almond coklat. Tapi nampak coklat di N3 ini tak pernah kakak rasa lagi...

suhaina laui. berkata... [khas utk kamu]

mmg febret la coklat ni....

Bang Chik berkata... [khas utk kamu]

sedap, tp bang chik dah cemuih mkn cklatnie cz bang chik dok langkawi heheh... nk holiday mai la boking ngan bng chik ye

~AmyLiana86~ berkata... [khas utk kamu]

xpenah makan.....

~~*Lady Salwa*~~ berkata... [khas utk kamu]

salam singgah & follow jugak...

Dulu suka sesangat coklat... tapi sekarang dah kurang sket... tapi still suka la... hehe

p/s: ekceli blog nih saya jarang update... sbb blog yg ke-2... Blog yg slalu saya update : konamai.blogspot.com (zon larangan cemburu buta)

kayrul-shah berkata... [khas utk kamu]

semalam baru makan coklat yg ada badam. mak mertua baru balik dari langkawi dapat la merasa. sekali abis satu badan bengkak2 coz kayrul alah ngan kacang sekarang..huhuhu..

pandang je la coklat tue dalam peti air....