Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Rabu, 20 Februari 2013

kematian di sana di sini

as slm kengkwn di alam maya..
suku pertama tahun 2013 aku di kejutkan dengan banyak kematian.
memula..nenek kpd kwn baik aku di kampung meninggal..pastu pakcik aku yang aku sayang plak meninggal pada 17 januari 2013.
27 hari selepas tu pakcik kat batu pahat plak meninggal sebab eksiden.
esoknya abang ipar kepada bestfren aku plak meninggal..eksiden gak.masuk kije ari rabu dapat brita pakcik despatch yg aku knal masa kije kat cheras dah meninggal sbb eksiden gak.
sumenya bwk moto..
bahaya kan penunggang moto ni..
arwah pakcik kat batu pahat ( pak usu ) eksiden time nak gi kije..keta langgar dia dr belakang..meninggal kat situ jugak..katanya rambut arwah melekat kat bonet keta tu.
bla dah kena rempuh..pak usu ni melambung atas bonet keta C**A tu..pecah kepala,organ dalaman pecah n patah kaki.

smoga roh mereka ditempatkan dikalangan org2 yg beriman..aminnn

4 ulasan:

Fiza Rahman berkata... [khas utk kamu]

Al-fatihah buat mereka semua.

~AmyLiana86~ berkata... [khas utk kamu]

al-fatihah utk semua..smoga roh dicucuri rahmat n ditempatkan dikalangan hamba2nya yg soleh.. =)

anis asliza berkata... [khas utk kamu]

al-fatihah buat semua..semoga rohnya dicucuri rahmat..amin dan tergolong di kalangan org beriman..

saifudin abu izzudin berkata... [khas utk kamu]

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/