Islamic Widget

our anniversary ( intan & nafis )

Daisypath Anniversary tickers

i follow...u follow...

Jumaat, 8 Jun 2012

kije baru

alhamdulillah...sebelum ni aku ade citer kan yg aku gi interview kije
kalau x silap aku...ujung thn lepas..
last week bakal boss aku kol ckp aku diterima bekerja...
suke..suke..suke..

tp kat sini cuti sket jer..
pastu sabtu kije 1/2 day
tp en.somi ckp ok..n dia pun mmg nak aku kije kat situ
alasannya dekat...kalau papehal senang nak gi tgk,xyah nak ngadap jem,
jimat myk n toll

hmmmm....
aku ikut je la
en.somi ckp...bab kije ari sabtu tu,lama2 sok ok la..

bila fikirkan hal kewangan..mmg aku kena accept kije ni
better offer dari segi gaji
harap2 pasni co baru ni leh mansuhkan kije ari sabtu (hahahhaha...ko igt co.bapak ko..suke2 ati nak ubah)


kalau aku dah otai mgkin aku brani bg cadangan kat bos kot....


korang doakan yg terbaik utk aku ek....

tq..syg korang sume..;)

3 ulasan:

Seri Kandi Tanah Jauhar berkata... [khas utk kamu]

Tahniah, kerja elok2 ya. Semoga cepat naik pgkt maknanya naik gaji pun cepat :))))

CtAyue berkata... [khas utk kamu]

selamat bekerja dan happy kan di tempat baru.. bestnye dah kerja..sy masih belum berkesempatan lagik.

Tanpa Nama berkata... [khas utk kamu]

tahniah........